Mammuth

Comedie (France)

Gustave de Kervern, Benoît Delépine, Richard Loncraine

GMT Productions

21 Aprilie 2010

6 Mai 2011

<div align="justify">  Serge Pilardos a muncit de la 16 ani si nu a avut niciodata vreo zi de concediu medical, insa, atunci cand ajunge la varsta de 60 de ani si decide sa se pensioneze, constata ca unii dintre angajatori au omis sa achite contributiile la fondul de pensii si acum risca sa piarda o multime de bani daca nu recupereaza documentele oficiale ce atesta perioadele lucrate de el la fostele servicii. Incurajat de catre sotia lui Catherine, Serge se urca pe motocicleta lui din anii '70, de la care provine porecla Mammuth, pornind intr-o calatorie de-a lungul si de-a latul Frantei pentru a obtine actele ce ii lipsesc de la dosarul de pensie. In timpul acestei inedite excursii, Serge Pilardos intalneste vechi prieteni, fosti colegi si rude despre a caror existenta uitase, nepoata lui ajutandu-l sa inteleaga ca nu este prea tarziu ca sa isi ia viata de la capat si sa traiasca din plin fiecare moment. Hartuit de amintirea primei lui iubite pe nume Yasmine, care a decedat din cauza unui dramatic accident de motocicleta petrecut cu multi ani in urma, Serge le demonstreaza tuturor ca l-au judecat gresit atunci cand l-au catalogat drept un imbecil incult.  </div>

mitsuko_san

08.09.2018

un road movie tragi-comic in stilul caracteristic al celor doi regizori al filmlui AAltra. incursiune in viata unui barbat, vazuta prin intermediul joburilor de rahat pe care le-a avut pana acum. In rolul principal - Gerard Depardieu , cu vreo 30 de kg si 30 de cm de par in plus. Isabelle Adjani apare in rolul de fantoma iubitei care nu ii da pace. Pierderea iubitei din adolscenta (care a decedat intr-un accident tragic) este motivul pentru care existenta lui a fost una de loser.

1 2

fanilica

08.09.2018

O adevarata placere sa vezi intr-un film doua vedete ca DEPARDIEU si ADJANI... Din pacate filmele care se vorbesc in limba franceza sunt sistematic ocolite si ne mai miram de ce creste pirateria... Colac peste pupaza BOC si cu UDREA ii dau afara din Romania pe cei care ne ofereau posibilitatea de ajunge civilizat la mare in 2011 si care nu intimplator erau din FRANTA...dar dupa cum stiti inca din 1944 : "Vin americanii..." Filmul este superb.

1 1