Man on a Ledge

Acțiune, Thriller, Crimă (United States of America)

Asger Leth

Di Bonaventura Picture, Summit Entertainment

13 Ianuarie 2012

27 Ianuarie 2012

Nedreptatea unui sistem judiciar defectuos îl aduce pe un polițist incoruptibil în pragul nebuniei. După ce a ajuns în închisoare pentru o infracțiune pe care nu a comis-o, Nick (Sam Worthington) începe să încalce toate regulile, singura lui șansă fiind acum evadarea. Adevăratul haos începe la scurt timp după fuga din închisoare, când, bărbierit și îmbrăcat la patru ace Nick amenință că se aruncă de pe o clădire din mijlocul Manhattanului. Trecătorii încep să se panicheze văzându-l acolo și forțele de ordine trimit de urgență un negociator, Lydia (Elizabeth Banks), pentru a împiedica dezastrul.

SnowLeopard

08.09.2018

DACA - esti amator de filme de actiune si suspans - vrei sa vezi un film cu rasturnari, intorsaturi si alte miscari contorsioniste de situatie - esti dispus sa treci cu vederea o serie de exagerari care pe mine (pe mine - zic, poate tu nu vei crede acelasi lucru) m-au facut sa exclam in gand de mai multe ori "eeei... ca-n filme!", ATUNCI PROBABIL CA TE VEI DECLARA MULTUMIT DE ACEST FILM.

4 4

panacristi

08.09.2018

Un film sa spunem artistic nu a avut actiune de speriat cam mediocru,mie personal mi-a placut o singura faza mai buna atunci cand sare de pe cladire pe perna de aer in urmarire in rest plictisitor.

0 3

diona_sneezy

08.09.2018

Cea mai tare idee cea mai riscanta dar si cea mai originala prin care un politist incearca sa-si demonstreze nevinovatia. Nick este acuzat ca ar fi furat un diamant in valoare de 40 mil de dolari ceea ce of course nu e true si isi petrece 2 ani in inchisoare punand la cale cel mai destept plan ever. Chiar sa comita infractiunea de care este acuzat. How clever is that?? Fratele si cumnata lui sunt ajutoarele de nadejde, Apropo fetelor pt cine este fan telenovele sau are idee despre ele ca sa nu zic neaparat fan :D cumnatica lui Nick Cassidy este o actrita de telenovele o s-o recunoasteti :D (Dona Barbara). Daca vocea ei nu a fost dublata vorbeste super engleza nu tradeaza nimic din accentul latino american. A jucat genial. Filmul te tine wired, e interesant de urmarit cum cei corupti ies intr-un final la lumina si e un personaj acolo care atunci cand iese la lumina o sa va ia prin surprindere eu oricum nu ma asteptasem la intorsatura. Merita filmul chiar este de actiune te tine atent te tine on the edge :) Eu ii dau 8. Enjoy it merita vazut si la cinema si acasa cum preferati oricum nu o sa va para rau de bani daca mergeti la film.

4 7