Thriller, Dramă (United States of America)

John Schlesinger, Adam Marcus

Debra Sullivan

Paramount

6 Octombrie 1976

28 Iulie 2021

<p align="justify">     Thomas Levy, poreclit Babe, este licentiat in istorie la Universitatea Columbia si ii place sa isi petreaca timpul liber concurand la maraton. Fratele sau Henry Levy, caruia toata lumea ii spune Doc, pozeaza in angajat la o firma petroliera, dar in realitate este un spion guvernamental a carui principala misiune este demascarea si capturarea unui periculos criminal de razboi nazist pe nume Christian Szell, asa-zisul "Inger alb de la Auschwitz", care se ascunde pentru a scapa de rigorile legii si face contrabanda cu diamante. </p><p align="justify">    Atunci cand Henry Levy este injunghiat de catre Szell si moare in bratele lui Babe fara sa apuce sa ii spuna nimic despre complotul politic in care fusese implicat, acesta din urma se trezeste urmarit deopotriva de catre seful direct al fratelui sau - Peter Janeway si de catre fostul dentist al trupelor SS - Christian Szell, ambii fiind convinsi ca Babe a aflat informatii importante de la fratele sau despre un depozit bancar extrem de valoros.  Prins la mijloc intr-un joc pe care nu il intelege, neputand sa aiba incredere nici macar in iubita lui Elsa Opel, care l-a mintit ca provine din Elvetia si care de fapt lucreaza in colaborare cu Szell, Babe va fi fortat sa alerge in curand in cea mai semnificativa cursa de pana acum - aceea de a ramane cu orice pret in viata. </p>

08.09.2018

Thriller emblematic de neuitat! Scena chinuitoare a torturii dentale a lui Thomas " Babe" Levy, maratonistul implicat fara sa vrea intr-un complot de spionaj si rapit de un fost nazist feroce...si azi ma cutremura! Nu sunt pasionata de acest gen de filme....mi-e frica, dar nici un monstru...nici sangele curgand....nici cutitul inspaimantator...nici gaze...fum...pistoale, etc. nu m-au facut (fara sonor), ca altfel nu le pot vedea, ..Sa Tremur atat de frica! M-a convins! Nu merg la dentist! In opinia mea, un film de nota 10!

3 1

08.09.2018

de mult nu am mai vazut un film atat de bun ma mir cum nu au opinat mai multe persoane cu privire la el; e drept ca si eu am dar de el din intamplare si am decis sa il vad datorita distributiei; dar m-a susrprins intriga atat de bine construita, practic filmul m-a tinut conectata pe parcursul celor doua ore atat cat dureaza; ce sa mai spun despre jocul actorilor, olivier este pur si simplu magnific, pentru omul asta nu existau roluri mici, el a stiut sa creeze capodopere din fiecare rol al sau, iar hoffman care atunci cand a realizat filmul era in ascensiune ii face fata cu brio; recomand filmul tuturor; inca o data mi s-a confirmat ca filmele din ziua de azi sunt imitatii jalnice a celor din trecut.

0 0