March or Die

Acțiune, Aventuri, Dramă, Război (United Kingdom)

Dick Richards

Sir Lew Grade, Associated General Films

8 Septembrie 1977

28 Octombrie 2021

Maiorul Foster din Legiunea Straina, un american bantuit de amintirile din razboiul care tocmai s-a incheiat, primeste misiunea de a proteja un grup de arheologi in expeditia lor. Din grupul lui fac parte talharul Marco, un barbat atragator care s-a inrolat in legiune pentru a scapa de inchisoare, Simone, Ivan, o fosta garda de corp, si un aristocrat, Fred Hastings. Dupa indelungi chinuri care demonstreaza viata grea din Legiune, reusesc sa cucereasca un satuc despre care arheologii cred ca ascunde un sit sacru al arabilor. O capetenie araba se foloseste de aceasta oportunitate pentru a reuni triburile arabe in Jihad si a ataca mica garnizoana a Legiunii.

jurnalistul

08.09.2018

Legiunea straina, aceasta fata morgana pentru multi neadaptati, este inca un capitol nedescifrat destul. Filmul incearca sa prinda ceva din spiritul legiunii, dar nu capteaza decat 2 dintre aspecte: in legiune se poate inrola oricine si onoarea este prima si singura regula. Altfel, o Catherine Deneuve absolut sexi, un Terence Hill in stil propriu si un inceput de demonstratie a la Gene Hackman. Fara efecte, fara finaluri happy, fara adrenalina, doar o poveste.

1 0

ceapaev

08.09.2018

Un film foarte bun care merita vazut, nu plictiseste.Subiect incitant, vezi legiunea, o zona misterioasa: desertul si populatia araba, traditii si legi misterioase si dure.Si toti actorii fac roluri mari, respectand atmosfera de mai sus, cu evidentierea, la acelasi nivel a primilor trei din distributie.Mie mia placut mai mult Terence Hill.

0 0

ucero

08.09.2018

Controversata "Legiune Straina" trimisa pentru a aduce din Africa comori fabuloase care sa sporeasca prestigiul mandrei Frante, arabi care abia asteapta sa-i macelareasca pe "invadatori" si alte situatii... unele de-a dreptul copilaresti. Suflul filmului e dat de primii trei actori din capul listei, fara ei n-am fi auzit de acest film. E modest, povestea subtirica si actiunea isi face prezenta spre final. Are totusi multa omenie si incearca se ne invete ceva bun: sa ne vedem de "palaria" noastra, sa ajutam pe cei mai slabi, sa avem onoare...

0 0