Mask Maker (2010)

Mask Maker

Horror (United States of America)

Griff Furst

1 Ianuarie 2010

25 Iulie 2021

<p>Pelicula debutează cu ritualul unei femei disperate să-l salveze pe Leonard,fiul ei,de la o boală fără remediu. Aceasta recurge la crimă pentru acest lucru şi sfârşeşte ca o vrăjitoare.Timp de câteva decenii,casa unde s-au petrecut ororile a rămas nelocuită, toţi ocupanţii ei fiind consideraţi morâi.Totuşi apare Evan, un tânăr student care crede că a pus-o de-un chilipir şi achiziţionează casa la un preţ derizoriu, deşi preţul înseamnă toate economiile lui.</p><p> Ziua de naştere a lui  Jennifer, prietena lui, se apropie şi vrea să-i facă acesteia o surpriză plăcută. Deşi Jennifer nu este încântată în primă fază de aşa-zisul cadou, lucrurile par să intre în normalitate, mai ales că Evan a invitat la noua proprietate şi alte două cupluri de tineri,cunoştinţe de-ale lor. Numai că, presupus mort, Leonard participă din umbră la petrecere. Oare prezenţa lui este de bun augur?</p>

liniuta

08.09.2018

Evan ii face cadou de ziua onomastica,logodnicei sale Jennifer o proprietate , fara sa stie insa nimic despre trecutul intunecat al locului. Impreuna cu inca 2 cupluri de prieteni vor inaugura casa , planuind un chef de pomina. Subiect tipic , tipar asemanator multor productii de groaza , a carui segment de iubitori ai genului probabil vor gusta carnagiul... nota 5/6

1 1

r3zz1923

08.09.2018

Ma asteptam la mai mult de la acest film.In prima parte a filmului sunt cateva scene xxx ceea ce nu isi au rostul,faza cu "I-ati vazut pe Ken si Hill?" "Cred ca au plecat in oras pentru micul dejun" singurul hotel din acel oras este cel la care merg putin mai tarziu celelalte 2 fete,Annette si JenniferPresupun ca trebuiau sa isi dea seama ca Hill si Ken nu sunt sa ia micul dejun si disparusera.In rest mi`au placut crimele sangeroase nota 6

0 1

Rhot.Adeth

08.09.2018

idea nu este deloc originala, in mod sigur v-ati mai intalnit cu ea...deci un film care nu iese cu nimic din tiparele filmelor thriller-horror americane din zilele noastre: actori tineri,ca locatie...o casa parasita de multa vreme,un criminal inrait si frustrat ,,reinviat'' care ucide tot ce-i iese in cale...oricum ,trecand peste toate acestea mie mi-a placut cat de cat,in comparatie cu alte filme de acelasi gen este chiar bun. il recomand celor care vor ,,carnagiu live''...nota 7!este doar parerea mea!

1 0