Broadway Video, Relativity Media, Surefire Entertainment Capital, Michaels-Goldwyn

29 Septembrie 2016

21 August 2015

Un paznic de noapte la o companie de automobile blindate din sudul Statelor Unite organizează unul dintre cele mai mari jafuri bancare din istoria Americii.

JEO

08.09.2018

În această comedie de acțiune bazat pe evenimente reale, David Ghantt (Zach Galifianakis), descoperă adevăratul sens al aventurii mult dincolo de visele sale cele mai îndrăznețe. El este un om simplu blocat într-o viață monotonă. Zi de zi el conduce un vehicul blindat, transporta milioane de banii ai altor oameni cu nici o scăpare din vedere. Împreună cu un grup de criminali condus de Steve Chambers (Owen Wilson) și un plan de jaf absurd David gestionează imposibilul, fură 17 milioane dolari în numerar ...

1 4

Dragos_87

08.09.2018

Filmul asta este o combinatie intre comedie si actiune (poate actiune e prea mult spus) si pe care l-am vizionat cu mare placere si asta datorita si distributiei interesante.Ma asteptam sa vad o comedie dar am vazut altceva neasteptat si de asta am ramas surprins in mod placut.Este un film inspirat din fapte reale,o drama realistic vorbind,cu multe momente comice si chiar daca se putea mai bine,in orice moment merita vazut deoarece are si o doza de relaxare.

0 0

08.09.2018

Mastermind este doar un alt titlu modest, o alta comedie care chiar daca iti aduce cateva zambete tot nu reuseste sa fie constanta iar exagerarea este prea evidenta din pacate. Sunt momente care m-au enervat putin si plictisit de asemenea. Personajele sunt caraghioase, stupide si de abia pot fi suportate. Si chiar daca imi plac Owen Wilson sau Kristen Wiig, acestia de aceasta data au venit cu niste prestatii modeste care desigur nu si-au ajutat personajele deloc. Despre Galifianakis nici nu mai zic, este extrem de enervant si penibil. Ca punct pozitiv mi-au placut aparitile lui Jason Sudeikis iar in scurte roluri le putem gasi pe doua dintre actritele principale din reboot-ul la Ghostbuaters... nu vorbesc aici despre Wiig. Pentru faptul ca m-a facut sa rad si sa zambesc de cateva ori acest film primeste nota de trecere. Cele putin peste 90 de minute nu par a fi chiar 90 de minute insa eventual filmul se termina si realizezi ca-l vei uita destul de repede. Asadar nota 5, clar se putea altfel, mai bine.

0 0