Dramă, Thriller, Crimă, Romantic (United States of America, Russia, United Kingdom, Ireland, Luxembourg)

Woody Allen

Woody Allen

DreamWorks

26 Octombrie 2005

24 Martie 2006

<p>Un fost jucator profesionist de tenis, Chris Wilton, isi ia o slujba de instructor de tenis si se intelege de la inceput cu unul din studentii sai, un tanar instarit pe nume Tom Hewitt. Tom il introduce pe Chris in familia sa, iar acesta se indragoseste repede de sora lui Tom, Chloe. Este acum aproape o certitudine casatoria celor doi, Chris avand numai de castigat atat profesional si financiar prin afilierea cu familia Hewitt. Dar Chris devine din ce in ce mai interesat si apoi chiar indragostit de logodnica lui Tom, Nola Rice, o actrita in cautare de roluri. Escapadele lor pasionale il pun pe Chris in pericolul de a-si pierde si bunastarea financiara si locul in familie, pe care incepuse sa-l indrageasca. Singura rezolvare a problemei nu este chiar asa usor de pus in aplicare...</p>

tzepeshgr

08.09.2018

E interesant filmul pentru ca un om care nu are pasiuni, care pare ca nu traieste, ci asteapta sa treaca timpul, reuseste si gaseste ceva care sa dea un sens vietii sale si apoi reuseste sa elimine exact acel lucru din viata sa din cauza ca ii aducea prea multe complicatii. In afara de final, filmul e usurel, la un moment dat chiar plictisitor...

6 8

Patronu

08.09.2018

Match Point e fără îndoială cel mai bun film al lui Allen de după '89. Omul ăsta e asemenea vinului, cu fiecare an devine tot mai rafinat. Scenariul e sublim (nominalizat şi la Oscar), oricât ai anticipa ce urmează, filmul te va surprinde. Cei doi actori din rolurile principale se descurcă de minune, cu un plus pentru Scarlett Johanson, iar finalul cinic te lasă cu un zâmbet amar pe buze. Merită văzut, e unul dintre cele mai bune filme din 2005.

18 9

pmfely

08.09.2018