मटरू की बिजली का मंडोला

Comedie, Dramă (India)

Vishal Bhardwaj, Chris Weitz

Vishal Bhardwaj Pictures

10 Ianuarie 2013

29 Noiembrie 2020

<p>Harry Matru este un tânăr servitor al bogatului Mandola care îl însoţeşte pe stăpânul său peste tot şi care, deşi nu recunoaşte acest lucru, o iubeşte pe Bijlee, fiica lui Mandola. Bijlee urmează să se căsătorească cu Badal, fiul guvernatoarei provinciei. Mandola are o înţelegere cu viitoarea lui cuscră, prin care urmează ca după nunta fiicei lui să pună mâna pe terenurile fermierilor din regiune şi să obţină un proiect pentru un fel de zonă defavorizată (zonă specială), din partea guvernului, pentru a construi acolo o uriaşă fabrică, blocuri pentru muncitori şi malluri. Fermierii nu sunt de acord cu acest lucru şi sunt hotărâţi să nu cedeze terenurile. Deşi obţin o recoltă consistentă şi ar putea achita o parte din împrumuturile datorate bancilor, ţaranii sunt ameninţaţi cu sechestrarea terenurilor lor de către bancă. Un lider mascat zis Mao îi conduce pe fermieri şi-i încurajează în lupta lor pentru păstrarea proprietăţilor. Latifundiarul Mandola oscilează între efectele acţiunilor sale datorate de cele două personalităţi pe care le are, cea normală când este treaz şi se comportă dur ca un feudal şi cea scoasă la suprafaţă de alcool prin care dă dreptate ţăranilor.</p>

nebunatica_id

08.09.2018

o comedie romantica usoara, actiunea slaba este salvata de personajele principale si binenteles de coloana sonora foarte buna ... de vazut o data

1 1

fireprof

08.09.2018

confruntarea dintre clasa exploatata si exploatator este foarte bine pusa aici in situatii comice cu dezvoltarea unei idile intre tinerii proveniti din cele doua paturi sociale antagonice. Filmul este fondat pe situatii sociale reale, avand la baza drama taranilor amenintati cu deposedarea de propritatile lor de catre mosieri. Filmul chiar merita vazut chiar si de cei care nu gusta filmele indiene. Este o lectie e istorie, in substrat, pusa intr-o forma comica si facila pentru a delecta privitorul.

5 11