Maximum Overdrive

Acțiune, Dramă, Horror, SF (United States of America)

Stephen King

De Laurentiis Entertainment Group (DEG)

25 Iulie 1986

23 Septembrie 2021

Maximum Overdrive este un film sci-fi, aparut in anul 1986. De regia si scenariul acestui film s-a ocupat Stephen King, scenariul fiind adaptat dupa o poveste scurta scrisa de catre acelasi Stephen King, numita Trucks. In rolurile principale ii putem urmari pe Emilio Estevez, Pat Hingle, Laura Harrington, Yeardley Smith, John Short sau Ellen McElduff. Timp de trei zile, in anul 1986, Pamantul a trecut foarte aproape de "coada" unei comete misterioase. In tot acest timp, toate masinariile de fata Pamantului, prind deodata viata si incep sa ii terorizeze pe creatorii lor umani. Un mic grup de oameni dintr-un camion opresc, fiind inconjurati de semi-rulotele care au prins viata, incercand sa opreasca aceste masinarii, inainte ca acestea sa ii opreasca pe ei. Daca vor reusi sau nu veti afla doar urmarind acest film.

zombie13

08.09.2018

Incredibil!! Este al treilea film facut dupa cartile lui Stephen King pe care il notez in seara asta si observ cu stupoare ca toate sunt cotate cu note incredibil de mici. Sunt curios cei care au dat notele dupa ce elemente s-au ghidat in a da asemenea note?! Dar in fine.. fiecare cu parerea lui. Inca sunt de parere ca daca si in aceste filme exista o actrita ca Megan Fox a zilelor noastre, coproductiile aveau note drept cota cu mult mai mari.

2 0

Dragos_87

08.09.2018

Marele Stephen King a facut un film destul de bun.Nu ma asteptam sa fie atat de interesant.Are si drama si suspans iar subiectul este neobisnuit de interesant.Sa ne imaginam cum ar fi daca toate masinariile astea ar prinde viata?Ce urmari dezastruase ar fi...Cei care au acordat note asa mici pe imdb au facut-o in necunostinta de cauza.O noua bijuterie interesanta marca Stephen King care nu trebuie ratata.

0 0