Mayerling

Dramă, Romantic

Terence Young

Claude Anet

Metro-Goldwyn-Mayer

13 Mai 2021

<p align="left">Realizat de regizorul Terence Young in 1968, nominalizat la Golden Globe/1970 (Best English-Language Foreign Film), intr-un decor somtuos, respectand cu fidelitate succesiunea evenimentelor, nareaza lupta Imparatului Franz Josef I of Austria (James Mason) si a sotiei acestuia Imparateasa Elisabeth - Sissi ( Ava Gardner) de asi aduce fiul cel rebel, nonconformist si tenace in gandurile sale,  Arhiducele Rudolf (Omar Sharif)pe drumul cel "drept" conform traditiilor imparatesti, de a rupe legatura de dragoste, secreta, romantica si plina de pasiune a acestuia cu Baroneasa Maria Vetsera (Catherine Deneuve ). </p><p align="left">Dar iubirea lor sfideaza legile si obiceiurile dinastiei austro-ungare, incearca sa treaca peste toate obstacolele si cei doi hotarasc....Povestea lor de dragoste sfideaza istoria si oricate ecranizari ar fi (aceasta se pare ca a fost a sasea)....destinul ei este acelasi! Istoria este Istorie si trebuie respectata!</p>

mihaelatb

08.09.2018

Oare este ceva necurat cu Omar Sharif de este scos de peste tot din distributii?Intai nu l-am gasit la jivago ,acum aici.Oameni buni a jucat in acest film .Mayerling (1968) Regia: Terence Young. Cu Omar Sharif, Ava Gardner, James Mason, James Robertson Justice, Catherine Deneuve.

0 1

08.09.2018

Istoria este istorie si trebuie respectata! Iubirea dintre Arhiducele Rudolph al Austriei si baroneasa Maria Vetsera a existat si trebuie sa se stie despre ea si despre drama de la Mayerling! Omar Sharif, pe care acum il vad in distributie si Catherine Deneuve au interpretat cu rigurozitate, aproape stiintifica fiecare din trasaturile celor doi,,,dar noi romani, din pacate mai scoatem din manualele de istorie 45 de ani...buni sau rai, ei au existat si nu suntem la un manual de Botanica!

6 0

eedy

08.09.2018