Me Before You

Dramă, Romantic (United States of America)

Thea Sharrock

New Line Cinema, Sunswept Entertainment, Metro-Goldwyn-Mayer

2 Iunie 2016

1 Iulie 2016

Inspirat din best-seller-ul lui JoJo Moyes, filmul urmărește povestea lui Lou, o tânără dintr-un orășel cam lipsită de perspective, și a lui Will, un bărbat de succes ajuns în scaunul cu rotile după un accident. Will simte că nu mai are pentru ce să trăiască până când o angajează pe Lou ca infirmieră. Pentru a-i dovedi că viața merită trăită, Lou îl ajută să se îndrepte, împreună, către mai multe aventuri.

james_007

08.09.2018

Desi scenariul este construit dupa clisee lacrimogene, mie mi-a placut filmul. Este o drama romantica ce merita vazuta. Iata pe scurt ce puteti vedea: O tanara de 22 de ani ramane somera, dupa ce a lucrat cativa ani intr-o cafenea. Ea se reangajaza la o familie bogata, avand de ingrijit un tanar invalid. Doar vizionand filmul veti descoperi drama prin care trec cele doua personaje principale. La aceasta productie cinematografica am remarcat sfarsitul inteligent al scenariului si modul de interpretare al personajului din scaunul cu rotile.

0 1

annemarie_s

08.09.2018

Atinge probleme delicate si complexe, deoarece descrie multe aspecte ale relatiilor interumane - iubire, respect, sacrificiu, orgoliu. Interpretii principali au avut roluri grele la nivel psihologic si fizic, mai ales Sam Claffin, dar s-au achitat de ele cu brio. Imaginea si scenariul sunt frumoase, bine realizate si scrise. E un film echilibrat, fara stridente ori exagerari de tip lacrimogen.

1 1

Dragos_87

08.09.2018

Sa fiu sincer ma asteptam la cea mult mai bun cand am citit scenariul filmului.Subiectul filmului e unul interesant dar regia gafeaza aici monumental neprezentand elementele unui film de dragoste asa cum ar fi trebuit.Actorii nu au o prestatie foarte reusita,mai mult e copilaresc jocul lor actoricesc iar in film mare lucru nu se intampla.La fel pot sa spun si cu muzica de fundal care o auzi foarte rar,ceea ce inseamna ca e tras de par filmul si doar asta spune multe despre un film de dragoste.Acesta nu este un film romantic,poate doar o drama usoara cu un final siropos rau incat sa iti de-a senzatia ca este o drama romantica.

1 1