Me Without You

Dramă (United Kingdom)

Sandra Goldbacher

Momentum Pictures, Fireworks Pictures

1 Noiembrie 2001

24 Iunie 2021

<p align="justify">    Filmul "Me without you" este o drama ce urmareste povestea de prietenie dintre doua fete - Marina si Holly - incepand din Londra anilor '70 si continuand pana in anul 2001, timp in care ele experimenteaza tot ceea ce ar fi putut sa le ofere viata: sexul, dragostea, pasiunea, tradarea, consumul de droguri si de tutun, pierderea si regasirea, bucuria de a se casatori si de a deveni mame. Intr-o vara torida, atunci cand fetele aveau varsta de 12 ani, au luat hotararea de a ramane cele mai bune prietene toata viata lor, dar Holly a avut intotdeauna impresia ca Marina nu a raspuns cu acelasi tip de sentimente loialitatii ei, motiv pentru care a incercat sa evadeze de sub autoritatea mamei ei excesiv de protectoare si de sub tirania posesivitatii Marinei cufundandu-se in lectura si devenind in cele din urma scriitoare. Indragostita inca din adolescenta de Nat, fratele mai mare al Marinei, Holly va reusi in cele din urma sa se casatoresca cu el si sa aiba impreuna o fiica, in vreme ce Marina se va casatori cu un medic evreu si va deveni mama unui baietel si a unei fetite, cele doua fiice ale lor refacand lantul rupt al vechii lor relatii si devenind la randul lor cele mai bune prietene. </p>

paty_ban

08.09.2018

nu am auzit de el dar poate e fain ma voi uita si la asta intr-o zi daca am timp ........numele este fain si interesant

1 5

Mitzyyy19

08.09.2018

Cel mai frumos film din viata mea! M-a impresionat atat de mult incat am plans pe tot parcursul filmului.. Foarte,foarte bun film,merita vazut!

0 0

Ionupiratu

08.09.2018

Me Without You film al anului 2001 ce ne surprinde prin tumultoasa si incurcata poveste a doua bune prietene inca din copilarie. Filmul e impartit in 4 “cadre”/”faze” de-a lungul anilor urmarind evolutia stransei prietenii, daca la inceput te chinui sa privesti deprimarea adolescentina a celor doua dupa aceea din ce mi s-a parut hidos s-a transformat in ceva interesant cu o evolutie plina de “dramatism”/”pasiune”. Actiunea decurge “haotic” cu o instabilitate la nivel emotional ce parca cauta frenetic un sens al lucrurilor, o aspiratie la idealuri ce apartin altcuiva…ni se dezvaluie o viata plina de zgomot intr-o permanenta miscare/schimbare; clipele de durere, bucuria exuberanta , iubirile nesatisfacatoare in paralel cu o relatie de prietenie “daunatoare”/”nociva” care paradoxal actioneaza intr-un mod constructiv pozitiv plus o poveste de dragoste impresionanta ce in final capata romantismul necesar de-a indulci cat de cat aspectul de drama. http://wp.me/1eZXC

0 1