Mean Streets

Dramă, Crimă (United States of America)

Martin Scorsese

Scorsese Productions

2 Octombrie 1973

1 Martie 2021

Este redata povestea lui Charlie, un tip ce incearca sa-si faca un viitor in cartierul Mica Italie din New York. El lucreaza pentru unchiul lui, colectand bani de la datornici. Din pacate pentru el, unchiul lui nu este de acord cu dragostea lui Charlie pentru Teresa, pentru ca aceasta este epileptica. Ca problemele sale sa fie mai serioase, este prieten si cu varul acesteia, Johnny Boy, care nu poate sa stea departe de incurcaturi

kluxxl

08.09.2018

Ca sa fiu sincer trebuie sa spun ca ma asteptam la mai mult.Filmul a tinut-o pe tot parcursul la acelasi nivel,fara un "crescendo" cum ar fi fost normal intr-un astfel de film.Sincer m-am plictisit la el.Stiu ca multi m-ar contrazice dar chiar si judecand d.p.d.v. al perioadei cand a fost facut eu il consider un film destul de slab.Doar pentru Harvey Keitel si Robert DeNiro are de la mine nota 7.

4 7

cezar33

08.09.2018

Cine crede ca mafiotii din Mica Italie newyorkeza lucrau cu tam-tam la lumina zilei se inseala. Martin Scorsese, cunoscator prin radacinile italice a fenomenului, ne reda o poveste aparent banala, despre niste indivizi aparent neimportanti din vremurile cand Mafia prin sindicatele atotputernice facea Presedinti la Casa Alba. "Micile" colecte ale recuperatorilor au fost unele din bucatile care au alcatuit formidabila avere a acestei organizatii oculte. "Colectorii" erau oameni simplii, dar care nu se dadeau inapoi chiar si de la crima. Tinand cont de anul realizarii filmului si de alte pelicule de aceeasi factura ca "Nasul" sau "Filiera Franceza" putem intelege adevarata dimensiune a cartelului crimei organizate.

1 2

alextreme93

08.09.2018

Intro-ul filmului este foarte tare,piesa "Be My Baby" este superba.Mean Streets ne prezinta o realitate dura,crunta si multi gangsteri,smecherasi in Mica Italie.De Niro(un mic gangster in devenire)joaca destul de bine ptr.inceputurile sale,insa atractia principala a filmului este Harvey Keitel,joaca excelent,un caracter autodistructiv.Coloana sonora este de exceptie,totusi singurul lucru slab al filmului mi s-a parut a fi regia.

1 1