Comedie, Romantic, Război (Italy)

Gabriele Salvatores

Enzo Monteleone

Silvio Berlusconi Communications, Penta Films, A.M.A. Film

31 Ianuarie 1991

24 Octombrie 2020

In anul 1941, in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, un grup de 8 soldati italieni condusi de catre locotenentul Raffaele Montini este trimis pe o insula greceasca din Marea Egee cu scopul de a repera vapoarele inamicilor si de a-i apara pe localnici. Intrucat nu exista niciun dusman prin preajma si insula este populata numai de femei, copii si batrani, barbatii tineri fiind luati prizonieri de catre germani, soldatii italieni se relaxeaza, se integreaza in comunitate si asteapta in liniste terminarea razboiului. Raffaele Montini, care este profesor si pictor amator, se ocupa de restaurarea frescelor bisericii locale, fratii Libero si Felice Munaron incep o relatie sexuala fara obligatii cu o tanara ciobanita, iar cel mai timid dintre soldati se indragosteste de singura prostituata de pe insula pe nume Vassilissa. Atunci cand pilotul Carmelo LaRosa aterizeaza pe insula si le aduce vestea ca Italia a intors armele impotriva Germaniei, unii dintre soldati decid sa revina in tara natala pentru a contribui la instaurarea unei noi ordini, in vreme ce altii aleg sa ramana in acest paradis natural grecesc.

kirakiralina

08.09.2018

Aventure, iubiri si suferinte ale unei grupe de opt italiani din exercitul militar care in iunie 1941sunt trimisi in spatele frontului pe o mica insula din marea Egee, unde raman pana in iarna lui 1943. Unul dintre cei opt, nu se va mai intoarce. Fara ambitii istorice, filmul este o poveste de prietenie virila, dorinta de fuga, dificultati de crestere. O frumoasa interpretare de grup si un captivant amestec de caraghios si patetic cu multe stereotipe si putin rufianism.

1 0

kirakiralina

08.09.2018