Acțiune, SF, Thriller (United States of America)

Brian Trenchard-Smith, Paul J. Lombardi

John Fasano, Stephan Blinn

Infinity Omnimedia, TBN Films

7 Septembrie 2001

24 Ianuarie 2021

<p>Magnatul mass-media Daniel Alexander hotărăște să-și dea fiul cel mare în vârstă de 11 ani, Stone, pe mâinile unui bun prieten, acum general și comandant al unei Academii Militare, în speranța că va primi o educație aleasă și va deveni o personalitate deschizătoare de drumuri pentru alții. Aici tânărul Stone este învățat despre istoria armelor; dacă în urmă cu 500 de ani războaiele se purtau cu săbii și sulițe, curajul și abilitatea fiind decisive în câștigarea luptelor, odată cu inventarea armelor de foc a crescut îngrijorător numărul victimelor. După zece ani reușește absolvirea Academiei și se căsătorește cu Gabriella, fiica comandantului său. Cum țelul său este să schimbe lumea, acceptă un post de administrație în Uniunea Europeană. După alți 25 de ani, din poziția de lider al U.E. a reușit să schimbe fața lumii, eradicând foametea, aducând pacea în Orientul Mijlociu și distrugând ultima rețea teroristă, se pregătește să fie numit pe muntele Templului din Jerusalem în funcția de Cancelar al Uniunii Mondiale. Ce nu știe lumea este că Stone a fost ales înca din copilărie să devină întruchiparea lui Satan pe Pământ, care are ca scop declanșarea unei bătălii apocaliptice între popoare și distrugerea Pământului.</p>

RaExodus

08.09.2018

Sincer ... nu prea mi-a spus nimic filmul, l-am vazut pana la sfarsit doar din curiozitate. Nu are un subiect bine tratat; din pacate tot filmul transpune in mod fantezist o profetie din apocalipsa apostolului Ioan, privind 'sfarsitul'. Un subiect care de altfel ar trebui sa cantareasca mult mai mult in special ca prezentare. Este una din cele mai slabe adaptari. Efectele speciale sunt amatoriale, montajul e aproape inexistent. Nu inteleg unde s-au dus banii din buget la urma urmei. Greu de spus cine a gresit ... regizorul pentru viziunea sa deformata asupra a tot ce s-a intamplat pe platoul de filmare ... sau scenaristii , pentru o tratare atat de superficiala a subiectului. Cat despre actori....o prestatie indoielnica (as numi-o), nu stiu ce a cautat Michael York in film, probabil s-a mizat pe renumele lui pt a 'ridica filmul', caci in rest ... Nu merita vazut filmul, mai bine numeri trecatori pe strada ...

4 0

just_catalina

08.09.2018

Clar se afla in lista celor mai proaste filme vazute,pe deasupra mai si dureaza f mult....e doar o incercare nereusita de a face ceva bun dar s-a ales praful de tot...de evitat!! nota 5 cu indulgenta

0 0

seniorx

08.09.2018

Daca acest film nu ar trata un subiect care pentru fiecare om reprezinta cel putin o problema personala, si ma refer aici la credinta in Dumnezeu, ar fi usor de asemuit acest film cu o parodie reusita. Tragicul temei tratate in acest film nu ne lasa insa sa radem, pe cand modul in care este tratata tema ne face sa izbucnim in ras...deci daca cineva dintre dumneavoastra vrea sa il vada pe presedintele Satelor unite in rolul trimisului pe Pamant al lui Dumnezeu sa se uite la acest film...Lupta dintre bine si rau se da intre acest presedinte al SUA si un utopic presedinte al unei Uniuni mondiale care, de la inceputul filmului ni se dezvaluie ca fiind Satana in persoana. Incadrez acest film in genul de filme fantastice si il recomand numai fanilor inraiti ai genului

0 1