Metamorphosis

Dramă, Fantasy, Horror (Germany, Hungary, United Kingdom)

Jenő Hódi

SP Films Limited, Terra Film Produktion, Schmidtz Katze Filmkollektiv, FilmArt Kft., CinePartners Entertainment

1 Ianuarie 2007

24 Noiembrie 2020

Legendele spun ca, in secolul XVII, contesa Elizabeth Bathory ucidea fecioare pentru a le bea sangele si astfel sa ramana mereu tanara. Insa ea a fost pedepsita de contele Thurzo, care astfel i-a preluat toata averea. Asupra familiei Thurzo a fost ridicat astfel un blestem prin care toti descendentii acestei familii mor in imprejurari ciudate. Keith este pasionat de aceasta legenda si impreuna cu doi buni prieteni, J.J. si Kim, aranjeaza sa petreaca o noapte la castelul familiei Bathory. Cum ei nu cunosc limba maghiara, cauta si gasesc un ajutor in Elizabeth, o localnica care spuna ca stie foarte multe limbi straine. Aceasta este impresionata de modul in care Keith trateaza aceste legende si se ofera sa-l ajut cu tot ce poate. Curand cei trei americani vor afla ca legendele nu sunt cdoar niste legende oarecare, iar credintele oamenilor locului, care desi la inceput pareau foarte ciudate, nu sunt chiar atat de neadevarate.

Crissis

08.09.2018

Un film destul de reusit.L-am vazut de 2 ori.Sincer se putea si mai bine,cu mai multe elemente de groaza.

1 1

Marimar21

08.09.2018

N-am cuvinte sa pot spune cat de mult mi-a placut acest film.In opinia mea cred ca este unul din cele mai bune filme realizate despre viata contesei Elizabeth Bathory.Felul cum au fost combinate elementele din trecut cu cele din prezent ,este pur si simplu uluitor.Pe mine una cel putin m-au fascinat toate aceste lucruri,dar mai ales povestea de dragoste care se infiripa intre Elizabeth si Keith care este pe cat de emotionanta pe atat de tulburatoare,avand in vedere totusi ca vorbim de dragostea dintreun vampir si o un muritor.Pot doar sa mai adaug ca este un film pe care nu ar trebui sa-l ratati,pentru ca te tine cu sufletul la gura pana la final,este ca si cum ar fi invaluit de o alura magica care sa te tina lipit in fata micului ecran. Ii acord nota 10 cu felicitari pentru ca este un film deosebit,iar prestatia actorilor este exceptionala.Merita sa-l vedeti,nu o sa va para rau

2 0

Magacip

08.09.2018

un film cu buget micut...dar totusi au reusit sa faca sa arate frumos. Christopher Lambert joace bine. AM revazut filmul acum cand l-am gasit la o calitate superioare a imaginii. Merita vazut. Nu va asteptati chiar la scene de GROAZA explicite. Este un sf frumos si bine proportionat.

1 0