Comedie, Crimă (Israel)

Navot Papushado, Aharon Keshales

Navot Papushado, Aharon Keshales

United King Films, United Channel Movies

21 Aprilie 2013

5 August 2021

<p style="text-align: justify">Micki este un polițist care se ocupă de investigarea dispariției unei fete. Cercetările sale duc la învinuirea unui profesor, suspectat de pedofilie. Însă, după ce un filmuleț cu o interogație violentă condusă de Micki, ajunge pe YouTube, cazul este dat pe mâna unui alt polițist. Între timp, tatăl fetiței dispărute încearcă să își facă singur dreptate, astfel încât el, profesorul și Micki ajung la o discuție tensionată, în aceeași încăpere, în legătură cu adevărata poveste a crimei.</p>

Deniro

08.09.2018

A spus Tarantino ca pentru el acest film este cel mai bun din 2013 , asa ca i-am dat o sansa , fara sa stiu absolut nimic despre el , despre poveste , unde s-a produs , actorii si am plecat de la spusele de lauda a lui Tarantino despre acest film . Filmul incepe perfect , continua perfect si se termina perfect . Pentru mine este in top trei din 2013 . Are foarte multe momente excelente , regia excelenta , actorii de care nu am auzit nimic pana acum au fost perfecti , iar acțiunea a fost foarte interesantă , nu te lasa sa te plictisesti un moment , mult mister si mult suspans , multe scene amuzante , multa tortura si multe altele . Finalul a fost neasteptat , iar filmul a fost o adevarata bijuterie , care timp de 110 minute nu ma plictisit un moment si ma captivat extrem de mult . Un film care trebuie vazut , revazut , pentru ca nu aveți ce pierde . Recomand . Nota 10

2 2

berby

08.09.2018

...dar nu ma asteptam sa fie chiar atat de captivant, am vazut ca are nota amre si pe imdb, cu toate acestea eram putin sceptic, dar ce a urmat, e uauuuu!! Chiar de nota 10, nu cunosc actori, regie, nimic...si a fost fascinant, ca si "Deniro" il recomand, merita.

1 2

FilmReviewer

08.09.2018

Foarte bun thriller... pe mine m-a dus cu gândul la (mult mai cunoscutele) ”Se7en” și ”Prisoners”, ridicându-se destul de aproape de valoarea acestora. E un film inteligent, captivant, care șochează și care nu duce lipsă nici de scenele violente specifice acestui gen „de investigații”. L-am urmărit fără să am habar despre ce e vorba sau de cine l-a produs... M-a surprins să văd că nu e un film în engleză, și mai surprins am fost când mi-am dat seama că este o producție evreiască. Actorii interpretează foarte bine și creează atmosfera tensionată, potrivită subiectului.

0 2