Acțiune, Aventuri, Crimă, Thriller (Uruguay, United States of America, Germany, Paraguay)

Michael Mann, Dennis Hopper

Michael Mann, Anthony Yerkovich

Metropolis Films, Universal Pictures, Forward Pass, Motion Picture ETA Produktionsgesellschaft, Foqus Arte Digital

27 Iulie 2006

4 August 2006

Ricardo Tubbs este un smecheras care traieste alaturi de un analist de informatii nascut in Bronx, Trudy. Cei doi lucreaza sub acoperire, transportand droguri in Florida de Sud pentru a identifica un grup responsabil pentru 3 crime. Sonny Crockett este un agent sub acoperire care lucreaza cu cel care le procura droguri si arme grupului din Florida de Sud, un personaj carismatic, caruia ii place sa flirteze. Doar ca se indragosteste de sotia traficantului, Isabella. Tensiunea cazului ii impinge pe Tubbs si Crockett pana la limita extrema, unde identitatea reala si cea asumata incep sa se intrepatrunda, unde politistul si "jucatorul" ajung sa se confunde, iar conflictele interioare au intesitate maxima.

Future

08.09.2018

Filmul este super fain! Imi place cel mai mult cum se vede differentza dintre Agent F.B.I si politie... si multe altele! Merita un 10 ...

5 8

Patronu

08.09.2018

Întunecat, nervos, un film de acţiune deosebit. Există o tensiune permanentă, iar scenele de luptă, deşi rare, sunt foarte impresionante, cu toate că nu ating nivelul celor din Heat. De remarcat de asemenea prestaţiile celor doi actori principali, cu un Colin Farrell mai carismatic ca niciodată, şi un Jamie Foxx în formă de zile mari. Ca şi la Collateral, Mann apelează din nou la filtre de imagine şi la camera de mână, per total făcând o treabă excelentă. Merită văzut.

14 10

deliceana

08.09.2018