The Little Mermaid: Ariel's Beginning

Familie, Animaţie (United States of America)

Peggy Holmes, William Winckler

Walt Disney Television Animation

26 August 2008

15 Iunie 2021

"The Little Mermaid: Ariel's Beginning" prezinta viata tinerei Ariel. In Atlanticadomnea regele Triton si regina Athena. Acestia aveau sase fete dintre care cea mai mica fiind Ariel. Regatul era plin de veselie si muzica asta pana intr-o zi. In timp ce se aflau la suprafata oceanului bucurandu-se de o zi superba Triton ii ofera sotiei sale o cutie muzicala.Aceasta nu reuseste sa se bucure prea mult deoarece apare o corabie de pirati. Toti scapa, cu exceptia reginei, care este ucisa in incercarea de a salva cutia muzicala. De tristete regele arunca cutia si ordona ca muzica sa nu se mai auda in regat. De la aceasta intamplare trec zece ani. Ariel si cele cinci surori ale sale se afla in grija bonei Marina Del Rey si a ajutorului acesteia Benjamin. Marina nu e multumita de pozitia pe care o ocupa, ea dorind pozitia de sfatuitor pentru rege, pozitie ocupata de Sebastian. Intr-o zi Ariel se intalneste cu Flounder pe care mai tarziu il va urmari pana la un club de muzica secret. Aceastaestesurprinsa sa observe ca cel ce se ocupa de club este chiar Sebastian. Reuseste sa devina membra iar a doua zi vine insotita de surorile ei. Ce nu stiu acestea este ca si Marina urmareste si se va duce la rege cu aceasta veste. Toti sunt arestati si clubul se inchide. Daca vor reusi Sebastian si Flounder sa scape veti afla urmarind filmul. De asemenea ve-ti afla si ce s-a intamplat cu Ariel.

iulia_ruxi

08.09.2018

imi place mica sirena avand in vedere ca am 12 ani

4 3

crazy_bloggera

08.09.2018

Mi-a placut ecranizarea de la Walt Disney pentru ca finalul era fericit.

1 2

17plus23

08.09.2018

Filmul "The Little Mermaid: Ariel's Beginning" este plasat in timp inaintea filmului original "Ariel, Mica Sirena" din 1989. Povestea este foarte buna, deoarece explica intr-un fel comportamentul regelui. Dragostea lui Ariel pentru muzica o determina sa incalce regula regelui, participand la micile "petreceri" secrete in care muzica era "invitatul de onoare". Muzica, sub orice forma a sa, era interzisa de rege din clipa in care sotia sa, mama lui Ariel, murise. Acest film merita vazut de oricine adora "Ariel, Mica Sirena" si nu numai. Toti putem invata cate ceva din aceasta poveste.

1 0