Midnight Special

Aventuri, Dramă, SF (United States of America)

Jeff Nichols

Faliro House Productions, Tri-State Pictures, Warner Bros. Pictures

18 Februarie 2016

27 Noiembrie 2015

<p>Alton e un băiat de opt ani care are niște abilități extraordinare, însă acestea îl transformă în ținta unei secte de extremiști religioși, conduși de Calvin Meyer. Roy, tatăl lui Alton, este disperat să-și protejeze fiul și încearcă să-l ducă într-o ascunzătoare secretă. Roy e ajutat de complicele său Lucas și de Sarah, fosta soție. Cei patru fugari sunt vânați și de o forță guvernamentală, condusă de Paul Sevier, care vrea de asemenea să folosească abilitățile lui Alton. </p>

james_007

08.09.2018

M-am uitat pana la sfarsit, fiind curios sa vad daca se intampla ceva. Am privit degeaba. Iata pe scurt ce puteti vedea: Un copil de 6 - 7 ani are puteri speciale si este urmarit de toata lumea (de: membrii unei secte, FBI, NSA, etc). Parintii sai il ascund, urmand sa-l duca intr-un loc prestabilit, de unde va fi recuperat de extraterestrii.

0 2

08.09.2018

Unul dintre numeroasele filme pe care le asteptam cu mare drag, Midnight Special s-a dovedit a fi un film foarte bun insa acesta ar fi putut fi de-a dreptul special insa ii lipseste ceva anume care ss il diferentieze complet fata de alte filme cat de cat asemanatoare. Filmul incanta in primul rand atunci cand vine vorba de imagina vizuala, la acest capitol absolut nimic de reprosat, multe cadre din acest film fiind deja bine intiparite in mintea mea si nu cred ca o sa le uit in urmatorii ani. Spre finalul peliculei este atins si momentul de apogeu din toate punctele de vedere, un final foarte ok, plin de emotie. Filmul are cate putin din toate; cateva momente tensionante de actiune, o scena anume amintind exact de stilul vizual al lui Michael Bay. De asemenea mult dialog, chiar daca sunt si momente de tacere prelungita, insa interactiunea dintre personaje are un rol important in dezvoltarea firului narativ. Se poate spune ca este o drama de familie insa contextul este diferit si apartine in mare masura scient-fiction-ului. La carma peliculei il regasim pe Jeff Nichols, cunoscut pentru Take Shelter sau Mud. Il consider pe acest om de film drept unul cu un potential urias care treptat treptat este exploatat din plin. Regizorul are deja terminat drama Loving, film deja primit cu aplauze si care ii cuprinde in distributie pe aceasi Joel Edgerton si Michael Shannon, prezenti si in filmul de fata. Acestia din urma au doua prestati decente, nu ies cu nimic special in evidenta, defapt nimeni in afara de acel simpatic copil nu iese in evidenta, chiar daca in distributie ii mai regasim pe Adam Driver, Kirsten Dunst sau Sam Shepard. Copilul este interpretat Jaeden Lieberher pe care il cunosc din St.Vicent sau Aloha. Midnight Special cred ca merita cu siguranta atentia unui cinefil care intelege potentialul urias al unui film. Poate aici putin din acel potential este irosit insa este indeajuns de mult ca rezultatul final sa fie un film cu un ritm bun, foarte misterios si impresionant din punct de vedere vizual. Parca anumite aspecte nu au fost cum trebuie dezvoltate si explicate insa contracarez acest minus cu coloana sonora care iti da fiori de fiecare data cand este folosita. Nota 8 pentru Midnight Special, un film foarte potrivit pentru miezul noptii.

3 1

andystarx

08.09.2018