Midnight in the Garden of Good and Evil

Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

Clint Eastwood, James L. Brooks

Warner Bros. Pictures, Malpaso Productions

21 Noiembrie 1997

28 Iulie 2021

John Kelso este un reporter ce se duce in Savannah pentru a asista la o faimoasa petrecere de Craciun. Aici el va asista la o cearta care se va concluziona cu o crima ce se presupune a fi comisa de chiar cel ce dadea petrecerea, Jim Williams, un bogat colectionar de arta, om cu mare succes in societate si homosexual nedeclarat. Ulterior, Jim este acuzat, incepe procesul sau, iar John nu stie daca sa creada ca un om atat de rafinat si cult este capabil de crima

cezar33

08.09.2018

Big Clint ne ofera o surpriza cu aceasta pelicula aparent nepotrivita profilului sau de regizor. O poveste destul de incalcita greu de digerat de cei care nu sunt la un anumit nivel intelectual. Simplitatii caracteristice filmelor lui Eastwood i se substituie o actiune cu destule subtilitati. Cei doi actori Cusack si Spacey interpreteaza in nota lor obisnuita, adica excelent partiturile incredintate. O mentiune si pentru Jude Law intotdeauna oportun.

4 2

08.09.2018

un film destul de ciudat avand in vedere ca regia apartine celebrului Clint Eastwood ... adica este un film cat de cat ok ... unele momente sunt chiar sclipitoare insa cu siguranta nu pare un film regizat de Eastwood. Oricum Midnight in the garden of good and evil este un film invaluit in mister care are in distributie nume importante .. mai ales Kevin Spacey insa trebuie recunoscut si Jude Low care pe vremea acea facuse doar un film mai sclipitor...

0 1

bradu

08.09.2018

M-a impresionat acel oras cu atmosfera de vechi,cu oameni ce la prima vedere par normali,cu o arhitectura si o peisagistica superbe,cu muzica perfect incadrata la actiune.Un film mai greu de urmarit,impropriu stilului lui Clint Eastwood si subtilul abordat face filmul parca de neinteles.Mi-a placut o anume rigiditate in interpretarea actorilor care a creat o opacitate in intelegera personajelor,sa nu poti patrunde in mintea lor.Probabil din acest motiv filmul este usor inaccesibil si a dus la o nota asa mica.Eu cred ca filmul este bun si o noua vizionare,iti creaza o intelegere mai profunda,mai ampla asupra acelei lumi,ghicind psihologia personajelor ai si o alta viziune asupra filmului.

1 1