Comedie (United States of America)

Jake Szymanski

Brendan O'Brien, Andrew J. Cohen

Chernin Entertainment, TSG Entertainment, 20th Century Fox

7 Iulie 2016

18 Mai 2021

<p>Cei doi frați Stangle, Mike și Dave, și-au făcut o reputație din felul în care ruinează toate evenimentele familiei atunci când, de plictiseală, se apucă să facă tot felul de năzbâtii periculoase. Pentru că se apropie nunta surorii lor, un eveniment ce va avea loc în Hawaii, părinții fac o ”ședință” cu Mike și Dave în care le cer să îți găsească niște partenere drăguțe și cuminți pentru nuntă. Frații merg într-o emisiune tv și anunță că au nevoie de două însoțitoare. Tatiana și Alice ar vrea să meargă într-o excursie în Hawaii așa că se prefac a fi civilizate și respectabile, iar Mike și Dave le iau cu ei la nuntă. Când ajung în Hawaii, reiese că fetele sunt chiar mai sălbatice decât cei doi frați.</p>

Dragos_87

08.09.2018

In ultima perioada Zac Efron a avut mici coborasuri iar la filmul asta era sceptic dar e un film destul de acceptabil.Un scenariu aparent ok,regia destul de modesta iar prestatia actorilor mi-a placut.A reusit sa imi starneasca cateva zambete sincere pentru ca printre dialoguri banale sunt si faze funny care binedispun.Nu este un film foarte prost dar nu e nici foarte bun,e undeva la mijloc dar merge de vazut in momentele de plictiseala!

2 2

TDI

08.09.2018

Zac Efron şi Adam Devine îi interpretează pe Dave şi Mike Stangle, doi fraţi vestiţi pentru modul cum animă până la dezastru toate evenimentele de familie la care participă. Când Jeanie (Sugar Lyn Beard), sora lor mai mică, se mărită, fraţii primesc un ultimatum categoric de la părinţi: sunt bineveniţi la nuntă doar dacă vor fi însoţiţi de fete cuminţi, în stare să-i ţină în frâu. De aici o căutare nebună a unor partenere pentru Mike şi Dave, dar şi o surpriză: ce te faci când cuminţelele partenere se dovedesc a fi şi mai trăsnite decât ei? Este o premisă mai mult decât ofertantă, iar scenariul scris de Brendan O'Brien şi Andrew Jay Cohen (au scris împreună Vecini de coşmar) o foloseşte inspirat, oferind publicului o abordare proaspătă şi feministă: fetele cuminţi nu mai sunt la modă, ci fetele care ştiu ce vor (în acest caz o vacanţă de o săptămână în Hawaii) şi sunt gata de orice ca să obţină lucrul respectiv, neuitând să se şi distreze pe cinste. Nouă ne-au plăcut foarte mult Tatiana (Aubrey Plaza, genială) şi Alice (Anna Kendrick), dar şi faptul că producătorii nu au făcut compromisuri de la spiritul ireverenţios al abordării. Un rezultat: filmul este "nerecomandat sub 15 ani" în România. Poate că titlurile comice în care personajele feminine sunt mai importante decât cele masculine nu mai sunt atât de rare în ultima vreme, dar uneori acestea suferă de cauza supracompensării, atrăgând mai degrabă atenţia publicului feminin. Partenere pentru Mike şi Dave se ţine departe de această capcană şi chiar merită titlul de cel mai feminist film văzut în ultima vreme, asta dacă ţinem cont de faptul că feminismul cere tratament egal şi nu preferenţial pentru femei. Deşi Mike şi Dave se ţin tare pe poziţii, Tatiana şi Alice sunt sarea, piperul şi motorul comediei semnate de debutantul Jake Szymanski, iar giumbuşlucurile lor vor amuza ambele sexe în egală măsură.

1 1

Deea.bloom

08.09.2018

a fost genul de comedie care mie personal nu imi place, genul de comedie la care nu m-am amuzat, pentru ca e film de duzina si nu, asta nu e amuzant deloc. e plictisitor si stresant ca incerci sa vezi o comedie buna si sa nu o gasesti. din punctul meu de vedere in ultima perioda nu am gasit nimic, desi recunosc, nu ma dau in vant dupa comedii. pacat de distributia aia buna.

0 0