Istoric, Dramă (United States of America)

Gus Van Sant, Tom Shadyac

Dustin Lance Black

Focus Features

26 Noiembrie 2008

30 Ianuarie 2009

<p align="justify">     "Milk" este primul film nedocumentar bazat pe povestea reala de viata a politicianului american Harvey Milk, cel care a devenit in anul 1977 primul homosexual declarat ales intr-o functie oficiala pe teritoriul Statelor Unite ale Americii.</p><p align="justify">     Dupa ce a parasit orasul New York si s-a mutat in California, la San Francisco, barbatul de varsta medie s-a transformat intr-un politician activ, intr-un orator talentat si intr-un militant pentru promovarea si recunoasterea drepturilor minoritatilor sexuale. La a treia tentativa, Harvey Milk a fost votat in Consiliul Supervizorilor orasului San Francisco, starnind furia si frustrarea fostului supervizor Dan White. La un singur an de la acest eveniment, in 1978, atat Harvey Milk, cat si primarul orasului San Francisco pe nume George Moscone au fost impuscati mortal de catre Dan White, care ii acuza pe fostii lui colegi din Consiliul Supervizorilor de faptul ca au respins incercarea sa de a-si anula propria demisie din respectivul Consiliu.</p>

Lili

08.09.2018

Nu credeam ca o sa-mi spun parerea despre un film care are un subiect atat de delicat...dar a venit vremea sa o fac si sa recunosc ca este cel mai bun film de pana acum, care are ca subiect viata unui homosexual. M-a impresionat interpretarea lui Sean Penn si o buna bucata de vreme chiar am crezut ca nimeni nu-i poate fura Oscar-ul lui Mickey Rourke. Ce a fost amuzant la vizionarea filmului...e ca eu nu mi-am dat seama decat la sfarsit pe cine a interpretat Emile Hirsh, vizionand genericul...Diego Luna este un alt actor a carui interpretare m-a lasat fara cuvinte ! Josh Brolin a facut de asemenea un rol bun si cu siguranta ar fi luat premiul Oscar daca nu ar fi concurat cu regretatul Heath Ledger. Milk ramane un film extraordinar pentru felul in care a redat viata unui om prin imbinarea exceptionala dintre mai multe elemente cheie de un mare interes pentru umanitate cum sunt: drepturile omului, sentimentele, politica, inimile ranite, durabilitatea dragostei si de ce nu orientarea sexuala.

19 4

prettygia

08.09.2018

Just WoW! Sean Penn a jucat fffff tare!Film foarte bun. O provocare pentru orice actor si pentru oricine vede un astfel de film. Toata admiratia mea pentru cei care lupta,lupta si iar lupta.Ador filmele inspirate din realitate! Stiu ca e lung.De fapt filmele de Oscar sunt lungi,dar are ceva de spus! Merita vazut!10 din partea mea.

1 1

Oanna

08.09.2018

Trebuie s-o zicem p-a buna: Sean Penn nu joaca, Sean Penn se transpune. Practic nici nu mai conteaza subiectul, el insusi e subiectul. Filmul nu are 128 de minute, ci 1128 de minute, atat de lung mi s-a parut, dar nu m-a deranjat. Ce m-a amuzat si observ in toate filmele cu demonstratii de strada sunt pancartele alea identice la toti demonstrantii, cu aceeasi dimensiune, nici mai mari, nici mai mici, cu acelasi scris si de multe ori aceeasi culoare, de parca se aduna toti inainte si dau comanda la vreo tipografie: "Sa fie de dimensiunea a doua coli A4, va rog. A, si batu' perfect pe mijloc si de aceeasi lungime obligatoriu!". Hilar. In rest nu am obiectii, dar nici nu juisez. E de-un 8 lejer.

10 8