Minte-mă frumos

Minte-mă frumos

19 Octombrie 2012

<p>Doi tipi simpatici din Bucureşti duc o viaţă cât se poate de neobişnuită: Dani este part-time furnizor de servicii IT şi part-time gigolo, iar amicul său este full-time hacker iscusit, care îşi înşală partenerul de viaţă - computerul - cu o tipă cunoscută pe internet, Oana. Dana şi Oana, ucenice cofetare şi colege de apartament, sunt cum nu se poate mai diferite. Dana, tipă senzuală, suceşte capetele bărbaţilor oriunde apare, pe când Oana iubeşte foarte mult prăjiturile, de unde şi formele ei mai rotunjoare. Şi, cum era de aşteptat, când discuţiile lungi pe chat nu pot rămâne veşnic virtuale, Toni şi Oana îşi dau întâlnire faţă-n faţă. Dar există o problemă majoră: Toni nu seamănă deloc cu poza de profil, iar Dani ajunge la întâlnire în locul lui. Dar oare la întâlnire se prezintă chiar Oana? Sau fiecare dintre cei patru… minte frumos?</p>

14.08.2013

imi era dor de o comedie romantica romaneasca, una tandra, fara violenta de limbaj, fara incrancenare; subiectul nu e original, actigul nu e nici el stralucit, da macar e un demers, si tot e ceva.

1 2

eedy

26.08.2013

Încă o mare dudă marca studiourile Mediapro,un film de toată jena,în care singurele lucruri pozitive sunt personajul interpretat de Gheorghe Ifrim şi coloana sonoră,în rest totul este egal cu zero...Şi,cum bine mai remarca cineva,nici măcar ideea scenariului nu e originală...

0 3

AAvramescu81

13.04.2013

Stiu ca filmul a fost imediat ca incasari dupa filmul Despre oameni si melci, care a fost o drama. M-am uitat cu reticenta la film. M-am gandit ca n-o sa-miu placa. Spre supriza mea am ras la fel de mult cat am ras la Nea Marin miliardar. Din punctul meu de vedere acesta e filmul romanesc al anului 2012. Loredana Groza joaca excelent. Problema e ca mai vorbeste in franceza si filmul nu e tradus. Pentru cei care nu inteleg franceza... Personajele sunt carismatice si eunul din putyinele filme care are final si nu e lasat in coada de pste. La Despre oameni si melci finalul a fost interpretabil. .E un film la care razi de la inceput pana la sfarsit.

2 3