Familie, Muzică (Canada, United States of America)

Michael Lembeck

Robert Horn

Princessa Productions, Borden & Rosenbush Entertainment

19 Aprilie 2011

3 August 2021

<p>Cât de fabulos trebuie să fii pentru a reuşi în New-York? O divă ambiţioasă este pe cale să afle pe pielea ei! Ashley Tisdale străluceşte în această comedie captivantă. După ce un căutător de talente o vede într-o reprezentaţie cu câinele său Boi la o gală de caritate, Sharpay Evans (Tisdale) porneşte spre luminile strălucitoare din New-York, convinsă că faima şi bogăţia sunt garantate. Dar teatrul este o lume câinoasă, după cum va descoperi împreună cu Boi, când se confruntă cu proprietarul prefăcut al unui căţel răsfăţat numit "Contesa" şi cu o starletă intrigantă de Broadway care va face orice pentru a zdrobi concurenţa. Din fericire, Sharpay îl întâlneşte pe Peyton (Austin Butler), un regizor student chipeş, care o găseşte pe Sharpay aproape la fel de fascinantă pe cât se consideră ea însăşi. </p><p> </p>

AlexaS

08.09.2018

La inceput am crezut ca v-a fi un film boring despre viata lui Sharpay insa ma bucur ca m-am inselat.Este un fil grozav si faptul ca are ca gen si muzical il face si mai frumos

6 5

grig33

08.09.2018

Ce film naspa cu cateii aia, blonda joaca naspa, un film de 2bani...

1 9

bibinitza

08.09.2018

Sincer mie nu mi s-a parut asa rau filmul deoarce am fost bine dispusa. Insa, dupa vizualizarea lui, ai o stare foarte happy dar si linistita totodata. Defapt, as putea spune ca e un film care trebuie urmarit atunci cand nu mai ai ce face si vrei sa te relaxezi. Totusi scenariul nu e nu stiu ce, insa dupa cum am mai spus mie mi-a adus un zambet pe fata si asta conteza. Desi stiu ca poate alte filme mult mai bune nu au nota pe care vreau sa o dau eu, parca ceva nu ma lasa sa scad din aceasta nota. In final de recomandat pentru copii si adolescenti in special fete.

3 2