Dramă, Război (Italy, United States of America)

Spike Lee

James McBride

40 Acres & A Mule Filmworks, On My Own, Rai Cinema, Touchstone Pictures

15 Septembrie 2008

10 Aprilie 2009

Bazat pe romanul omonim al scriitorului american James Mc.Bride, filmul "Miracle at St. Anna" este o drama de razboi a carei actiune se petrece in Italia anului 1944, pe fundalul desfasurarii celui de-al doilea Razboi Mondial. Patru soldati americani de culoare stationati in Toscana - Italia, facand parte din Divizia nr. 92 de infanterie din Buffalo, experimenteaza deopotriva infrangerile si victoriile razboiului, riscandu-si vietile pentru o tara natala in care sunt tratati de catre compatrioti cu mai putin respect decat de catre adversarii cu care se lupta. Ei descopera umanitatea, caldura si ospitalitatea intr-un mic sat din Toscana pe nume St. Anna di Stazzema, ai carui locuitori le ofera gazduire si consolare, facandu-i sa uite sentimentele de dor si instrainare de care erau coplesiti. Atunci cand unul dintre ei savarseste un act de mare curaj incercand sa salveze de la moarte un baietel italian in varsta de 8 ani pe nume Angelo, cei patru camarazi se trezesc prinsi ca intr-o capcana in spatele liniilor inamice.

Amareto

08.09.2018

un film cu adevarat bine facut remarcabil ...regia nota 10 prestatia actorilor este perfecta imi place foarte mult ceea cum copilul salvatorului sau..de ciocolata ...e ceva aici care te sensibilizeaza merita vazut

2 2

miki_mouse9

08.09.2018

un film interesant poate putin ( mai mult) confuz pe ici pe colo, dar care in definitiv spune o poveste, cu mai mult sau mai putina legatura cu ideea de baza.merita vazut macar pentru idee in general.

0 4

cristimarc

08.09.2018

Asteptam sa vad ce a facut Spike din subiectul asta si de ce mi-a fost teama n-am scapat : am avut parte de un ghiveci care nu transmite nici un mesaj. Avem asa : albi bigoti si limitati, negri vorbind in "gangsta", o actiune care linistit se putea desfasura de fapt in Bronx, un final lichefiat care parca e regizat de un amator realizator de videoclipuri, niste italieni care sunt fie tradatori, fie victime, niste italience care sunt fie curve fie babe copiate din secventele de inceput din "Nasul II", vreo trei secvente de magie a imaginii ... o gramada de stereotipuri care ma dezamagesc...dar inca raman fan Spike

10 8