Mirror Mirror

Aventuri, Comedie, Dramă, Familie, Fantasy (United States of America)

Tarsem Singh

Misher Films, Relativity Media, Yucaipa Films, Goldmann Pictures, Rat Entertainment, Misha Films

15 Martie 2012

16 Martie 2012

<p>Regina e o femeie narcisistă, extravagantă, risipitoare şi obsedată de putere, sarcastică, dar şi foarte comică în ironia ei. Ea reuşeşte să pună stăpânire pe regat, căci Albă ca Zăpada, moştenitoarea de drept a tronului, e prea tânără şi naivă. Regina îl pune pe Brighton, servitorul ei exagerat de amabil şi cam pămpălău să o exileze pe Albă ca Zăpada în pădure. Prinţesa întâlneşte un grup de şapte rebeli care au arme foarte creative, pentru a compensa dimensiunile lor reduse. Împreună încep să lupte pentru a recupera tronul. </p><p> </p>

ClaudiaBD

08.09.2018

Costumele si decorurile m-au impresionat, dar si rolul pe care l-a facut Julia Roberts. Actrita nu s-a dezmintit nici de data asta si a reusit sa dea filmului savoare, prin ironie si sarcasm. Alba ca Zapada apare initial in film ca o printesa pura, nevinovata, inocenta, neinitiata, dar care, dupa ce parcurge traseul sinuos al intrigii ajunge sa se cunoasca mai bine, isi descopera curajul si increderea in sine. M-am bucurat ca am asistat la o evolutie a parsonajului "alb". Ca o concluzie, filmul a fost bunicel, amuzant, relaxant, chiar daca are unele scene care nu sunt foarte reusite sau inspirate, tragand linie, filmul mi-a placut.

1 2

horia98

08.09.2018

Nu am mai vazut niciun film de Tarsem pana acum, si pot spune ca a fost reusit ! Culorile si peisajele sunt absolut minunate. Finalul filmului a fost putin ciudat, dar amuzant. 7.

2 3

KingJulien

08.09.2018

Abia cand am vazut cine e regizorul mi-am explicat de ce filmul a fost cum a fost... Asta schimba radical parerea pe care mi-o facusem despre acesta cand am vazut trailerul. Desi la o prima privire pare un film pentru copii/ sau de vizionat in familie, regizorul a strecurat multe ironii si simboluri printre costumele frumoase si figurile de stil tipice unei povesti de Fratii Grimm si amintesc aici doar pofta inexplicabila a reginei pt Printul Alcott (si felul in care ea aproape saliveaza la vederea acestuia), sprancenele groase ale Albei ca Zapada (care satirizeaza atat de savuros prea-perfectele printese din ecranizarile recente ale povestilor vs adolescentele actuale, care de la varste inca fragede devin foarte preocupate de propia imagine) si finalul in stil Bollywood, pe care il cunoastem cu totii. Totusi mi-a cam amintit de Alice in Wonderland al lui Tim Burton in ceea ce o priveste pe regina imbracata in rochii supradimensionale, in jocurile acesteia si obsesia ei pentru a pedepsi cu moartea orice fel de nesupunere, intentie sau chiar gand al nesupunerii (aproape ca ma asteptam sa strige "Off with their heaaaads!") Totusi merita o vizionare, macar de dragul lui Tarsem Singh.

3 3