Dramă (United States of America)

Karen Leigh Hopkins

Karen Leigh Hopkins

Myriad Pictures, Entertainment One, Wiretap Films

12 Septembrie 2014

29 Septembrie 2020

<p>Domnişoara Meadows este profesoară suplinitoare într-o şcoală elementară dintr-un orăşel din SUA. Într-o zi, când se plimbă în paşi de step, citind o carte, e "invitată" de un individ dubios să urce la el în maşină pentru a merge să ia masa împreună. Domnişoara refuză politicos invitaţia, dar individul insistă şi o ameninţă cu arma. Profesoara, cu o mişcare rapidă, scoate un mic pistol din poşetă şi-l împuşcă mortal pe agresor. Apoi îşi continuă plimbarea ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Tânăra profesoară, venită de nici jumătate de an în oraş, va avea parte de o schimbare radicală a vieţii sale odată ce-l întâlneşte pe ţânărul şerif al oraşului, care se simte atras de ea şi încearcă să o cunoască.</p>

Tot10ham

08.09.2018

Mi-a plăcut de Katie Holmes în rolul ăsta de "Miss Manners" aș zice eu, de Mary Poppins din "Pulp Fiction" ! Multe lucruri demne de remarcat, de discutat nu prea mai sunt, din moment ce acest film are pretenția de film cult, fără buget mare. Nu aduce nimic nou(nici măcar faza cu preoți catolici care abuzează de copii,strigând apoi în gura mare că ei fac voia "domnului",nu mai este o noutate). Toodle-oo !

0 0

Dragos_87

08.09.2018

Destul de interesant acest film care te tine captivat asupra povestii dar caruia ii lipsesc mai multe lucruri.Este genul de poveste de la care mereu te astepti sa se intample ceva insa lipseste asta.Actiunea mai spontana si mai cursiva cu mai multe rasturnari de situatie,ar fi facut filmul mai captivant si mai dur dar nici asa nu dezamageste.Katie Holmes se descurca excelent in rolul cu pricina iar povestea iti capteaza atentia fapt pentru care merita o vizionare.

0 0