Mission: Impossible - Rogue Nation

Acțiune, Aventuri, Thriller (United States of America)

Christopher McQuarrie

Paramount, Skydance Productions, China Movie Channel, Bad Robot, TC Productions, Alibaba Pictures Group, Odin

23 Iulie 2015

31 Iulie 2015

<p> </p><p style="margin-bottom: 0in; line-height: 100%">IMF – Impossible Mission Force – echipa foarte eficienta, dar distructiva a lui Hunt e dezmembrata de niste birocrati razbunatori de la Washington, printre care e si seful CIA. Insa Hunt nu renunta, isi reface echipa si porneste o misiune impotriva unei organizatii dubioase, cunoscuta drept “Sindicatul”, si impotriva liderului sau enigmatic.</p><p> </p><p> </p>

08.09.2018

Asteptam cu multa nerabdare premiera acestui film iar in ultimele doua saptamani nu a fost zi in care sa nu verific statutul acestui film si orice nou articol referitor la acesta. Imi doream desigur din toata inima ca filmul sa fie excelent si spre bucuria mea asa a si fost. Primit excelent de catre criticii, Rogue Nation da dovada de foarte multa vigoare, chiar daca seria a ajuns in decursul ultimilor 19 ani la a cincea parte. Noua misiune este la fel de imposibila, plina de adrenalina si suspans, momente pline de actiune imaginate si executate impecabil iar povestea de care dispune este una excelenta, in mare parte fiind imprevizibila si extrem de bine structurata. Actiunea filmului poate fi catalogata exact ca un montagne-russe. Odata declansata actiunea, aceasta nu se opreste cu adevarat decat la aparitia genericului de final. O cursa absolut nebuneasca in care experimentezi din plin adrenalina, multa emotie si atasament pentru personajele bune implicate in desfasurerea firului narativ. Odata cu aparitia fiecarui film din serie, in scaunul de regizor a fost instalat un nou regizor. In realizarea lui Ghost Protocol, Brad Bird a facut o treaba excelenta iar J.J Abrams a revitalizat complet seria odata cu a treia continuare. Pentru Rogue Nation, la insistentele starului Tom Cruise, Christopher McQuarrie s-a ocupat de regia filmului. Un regizor pe care il apreciez in special pentru Jack Reacher, insa mai mult decat orice, Tom Cruise ii recunoaste din plin valoarea acestui om de film iar munca depusa de cei doi in trecut mereu a dat roade. Acelasi lucru se intampla desigur si acum iar numirea lui Christopher McQuarrie a fost un lucru foarte inspirat din partea producatoriilor. Noua viziune a regizorului aduce ceva nou filmului, care nu seamana aproape deloc cu Ghost Protocol. De aceata data, abordarea a fost una mai clasica, mai directa iar acest lucru mi-a adus aminte din plin de spiritul filmului regizat de Brian DePalma iar vizual seamana putin cu cel de al doilea film. O oarecare neglijare a momentelor high-tech insa excelent coregrafiate scenele de urmariri atat pe patru roti, cat si pe doua sau luptele corp la corp. De asemenea filmul da dovada de multa tensiune, povestea atingand momente cheie in care situatia este extrem de complicata. Imposibil sa ramai pasiv, si astfel esti incordaat si intrigat complet de modul in care actiunea poate continua. La acest capitol contribuie exclusiv natura filmelor clasice despre spionaj. In privinta acstui lucru va asigur ca ultimele 20 de minute sunt geniale Daca din punct de vedere al intensitatii actiunii filmul este grozav, vizual lucruriile stau la fel de bine din fericire. Pornind de la modul in care regizorul foloseste camera sau locatiile in care actiunea isi desfasoara intrigiile, totul este extrem de bine punctat iar astfel Rogue Nation este un spectacol vizual care merita din plin banii si timpul unui spectator familiarizat cu aceasta franciza. Tom Cruise in aceasi forma fizica absolut perfecta. Acesta din nou da dovada de mult curaj cand vine vorba de a-si realiza cascadoriile. Inca de la inceput , actorul isi seteaza niste limitele foarte ridicate iar per total cea ce a reusit in acest film este incantator, si cu absolut nimic mai prejos decat cea ce a reusit in alte altfe filme. Ethan Hunt este un personaj iconic, interpretat de a lungul aniilor cu multa energie de catre Tom Cruise. Ce am apreciat enorm in ultimele doua filme a fost faptul ca am aflat lucrurii personale noi despre acest personaj insa odata cu aparitia noului film, aceasta dezvoltare a omului Ethan Hunt a stagnat. Referitor la viitorul francizei, imi pun desigur intrebarea daca aceasta a fost ultima misiune a acestuia, in film existand chiar fiind un scurt moment referitor la aceast aspect. Eu tousi imi doresc enorm ca franciza sa continue pentru inca un episod cu Tom Cruise, chiar daca apreciez foarte mult si implicarea lui Jeremy Renner. Unul dintre cele mai importante atuuri care face ca acest film sa functioneze atat de bine este Rebecca Ferguson. Actrita suedeza surprinde cu ceva aparte, ceva care iti capteaza din plin atentia. Un mister si un farmec uimitor care fac din aceasta o prezenta unica pe tot parcurusul filmului. Un personaj al acesteia care asigura o dinamica excelenta personajelor, aceasta fiind cea mai importanta piesa din acest puzzle complex creat de catre Christopher McQuarrie. Trebuie apreciata si mai multa implicare a lui Simon Pegg, care alaturi de Ving Rhames aduc cu cateva replici si momente haioase putina destindere. Daca in Ghost Protocol, lipsa unui villan complex a adus un oarecare repros, in noul film acest lucru nu cred ca poate fi adus in discutie. Desigur este departe de personajul regretabilului Philip Seymour Hoffman, insa Sean Harris are cativa asi in mana care il ajuta sa aduca la viata un antagonist inteligent care inspira teama si intangibilitate. O prezenta scenica care nu trece observata iar scopul acestui antagonist este credibil si deloc ridicol. Mission: Impossible- Rogue Nation este cu siguranta o continuare excelenta a celebrei serii. Un suflu nou si cred ca ceva in plus si fata de celelalte filme. Rogue Nation este pentru mine un film perfect care datorita dragostei mele uriase pentru aceasta serie, castiga un loc fruntas in lista filmelor pe care le apreciez cel mai mult. Alaturi de Mad Max, acesta a fost filmul pe care il asteptam cel mai mult in acest an si sunt extrem de bucuros ca in sfarsit a venit momentul in care sa accept aceasta noua misiune. Un film excelent care cu siguranta nu v-a dezamagi pe cei care inca au ramas fideli lui Ethan Hunt.

6 7

iulian30

08.09.2018

Desi imi place seria,dar as zice ca e foarte reusit ,chiar peste asteptari,pentru mine a fost cel mai bun film din serie. Nu a fost piperat in efecte speciale,a avut dar cu masura,scenariu destul de bun,se putea putin inbunatati,si la fel si rolul lui Brant .O surpriza placuta a fost noul personaj comic introdus in persoana lui Benji,mi-a placut mult.Coloana sonora buna,interpretarile destul de bune,a avut si suspans,si per ansamblu mi-a dat sentimentul ca e un film de actiune bun,si m-am simtit bine dupa cele 2 ore si ceva,de film.Eu personal il recomand,te decupleaza de cotidian.de la mine un 9+

3 2

AlexyaMatache

08.09.2018

L-am vazut si nu pot spune ca m-a dat pe spate. A fost dragut dara fara nimic spectaculos. Ma asteptam la mai multe de la acest film, mai ales dupa reclama foarte abuziva care o are. Simon Pegg este foarte funny si mi-a placut cum a jucat.

2 3