मोहब्बतें

Dramă, Romantic (India)

Aditya Chopra

Yash Raj Films

27 Octombrie 2000

1 Martie 2021

Some love stories live forever. Filmul este o excelenta lectie de dragoste adusa de profesorul Raj Aryan Malhotra ( ShahRukh Khan ) directorului aceluiasi colegiu Narayan Shankar ( Amitabh Bachchan ).Dupa multe peripetii incurajate de profesor,trei perechi de tineri vor avea fiecare povestea de dragoste visata.Certurile intre cei doi,profesorul Aryan si directorul Narayan se tin lant si intr-un final se descopera ca de fapt domnul profesor de muzica,cu ani in urma,elev al aceluiasi colegiu se indragostise se fiica directorului,acesta din urma interzicind cu desavirsire relatia dintre cei doi.Megha nu a putut sta departe de iubitul ei,sinucigindu-se intr-un final. Astfel,peste ani,cind baiatul devine barbat isi doreste foarte mult o confruntare finala,sfirsindu-se cu impacarea celor doi intr-o relatie strins legata,de amintirea celei care dainuia in sufletul lor : Megha.

jikatuki

08.09.2018

cea mai buna drama a tuturor timpurilor,de asemenea o distributie foarte buna,un story excelent.

2 2

kirara

08.09.2018

o poveste de iubire,o alta frunza in copacul vieti..un simplu ambalaj al "viselor" fantastice ce dau o nota de culoare vesela vietii noastre...iubirea este sentimentul cel mai inalt pe care il poate experimenta un om,insa de multe ori suntem indusi in eroare nu doar atunci cand este vorba de persoana noastra ci si cand este vorba de altii,de persoane dragi noua..ca in cazul lui Mohabbatein,unde Narayan Shankar,tatal Megha este prea "protector",de fapt nu o protejeaza pe ea ci pe el insusi ,fiind un egoist nu din natura ci din obisnuita...profesor universitar ,director la scolii,cu o capacitate intelectuala mare nu vede adevarul din fata ochilor,fiica lui este indragostita.....ca si multi parinti considera ca el stie mai bine,si interzicandui sal vada pe Raj Aryan Malhotra si exmatriculandul pe acesta,de fapt se condamna pe el la o existenta lipsita de valoare,bazata pe TRADITIE,ONOARE si DISCIPLINA,valoride caracter neindoielnic apreciate in viata,dar total si absurd de "imortalizate",ridicate pe un piedestal al nemuririi(o legescrisa si necrisa a scolii)..insa totodata Narayan Shankar are si prezumtia de "nevinovat",fiind doar un simplu om i facand ceea ce o fiinta (umana sau animala,sau orice alt gen)ar face,sa protejeze pe ce dragi de ceea ce poate fi periculos,sau de ceea ce cred ei ca le-ar dauna lor si familiei...insa daca nu ar fi"greselile" parintilor sau razboaile dintre familii(romeo si juiletta,the house of flying daggers,si multe altele)cum neam fi dezvoltat noi ca mantalitati,gandire si perspectiva asupra vietii....precum este dovedit,omul invata toata viata lui,si cum ar putea invata daca nu ar face greseli sau ar invata din greselile altora:)

3 2

valentina26

08.09.2018