Moneyball

Dramă (United States of America)

Bennett Miller

Columbia Pictures, Scott Rudin Productions

22 Septembrie 2011

9 Decembrie 2011

<p>Billy Beane, cel ce formează şi conduce echipa Oakland A de baseball, are revelaţia că tot ceea ce se face în acest sport e greşit. El vrea să schimbe felul în care clubul sportiv îşi alege şi îşi pregăteşte jucătorii, lucruri ce nu s-au schimbat de decenii şi pe care cei din bordul de conducere nu le vor schimbate. În afara de lupta cu tradiţionalismul, Beane mai trebuie să se descurce şi cu un buget mic şi să reuşească să găsească soluţii mai deştepte decât marile cluburi de baseball împotriva cărora concurează pe teren. Alături de Billy Bean e un tânăr care nu doar că nu a mai lucrat în administrarea unui club de baseball, dar nu a avut niciun alt job până acum. Totuşi, ideile celor doi vor revoluţiona sportul. </p><p> </p>

ravaneliovidiu

08.09.2018

Este un film despre sistemul de valori al fiecăruia. Despre valoarea pe care o acordăm lucrurilor, nouă înşine şi celorlalţi şi despre ceea ce considerăm a fi un învingător. Filmul pune sub semnul întrebării însăşi definiţia succesului şi pune accentul pe victoria personală, intimă, care nu e trâmbiţată la ştiri şi nici nu aduce neapărat trofee, dar care, pentru Beane, e ca şi cum ar fi cucerit Everestul. Cu toţii sperăm că ceea ce facem are valoare, că înseamnă ceva, iar eu cred că aceasta este şi problema lui Bean

1 1

mihaelatb

08.09.2018

este un film care mi-a placut si pe care l-as recomanda tuturor celor care aduc in discutie lipsa banilor ca sa justifice lipsa performantei. Este un film care aduce un omagiu-poate ca este prea mult spus-daruirii, inteligentei, rabdarii si convingerii pe care o ai in ideile tale. Nu stiu daca chiar merita sa concureze la Oscar, dar fiind vorba de baseball... Brad este potrivit in rol, nu pot spune ca este rolul vietii lui, dar joaca bine! Interesant este cum isi convinge antrenorul sa puna la prima baza jucatorul dorit de el. Metoda se poate aplica in orice alt domeniu, este o tactica manageriala utilizata de cei cu sange ( sau cojones, cum spun latinii).mai tare decat Pitt mi-a placut insa Jonah Hill.

7 3

just_catalina

08.09.2018

Per total mi-a placut chiar daca nu se incadreaza in genul meu de filme insa ideea este cea care face filmul intr-adevar bun.Conteaza f mult sa crezi in ceva si sa faci tot ce poti pt a obtine ceea ce iti doresti,mai devreme sau mai tarziu vin si rezultatele dar asta numai prin ff munca si credinta.

2 2