Monsters vs Aliens

Animaţie, Familie, Aventuri, SF (United States of America)

Rob Letterman, Conrad Vernon

DreamWorks Animation

19 Martie 2009

10 Aprilie 2009

<div align="justify">Atunci cand Susan Murphy este lovita de un meteorit, ea creste inexplicabil de mult si este catalogata imediat un "monstru" pe nume Ginormica. Armata sare in ajutorul oamenilor, dar degeaba pentru ca ea nu a facut nimic. Armata o prinde pe Susan si o inchide intr-o inchisoare speciala guvernamentala. Dar in curand intreaga lumea va afla ca guvernul american a "adunat" de-a lungul anilor mai multi monstrii. Acest grup de monstrii este alcatuitt dintr-un carcalac foarte destept, Dr. Cockroach, un macho, jumatate maimuta, jumatate peste (veriga lipsa la evolutia homo sapiensului); gelatinosul si indistructibilul B.O.B., si Insectosaurus, o ganganie de marimea unui dinozaur, careia ii este frica de oameni. Dar in momentul in care o nava extraterestra aterizeaza pe teritoriul Statelor Unite ale Americii, cu intentii de a prelua controlul lumii, guvernul va alcatui o echipa de monstrii, care sa lupte pentru salvarea omenirii.</div>

andrei1994

08.09.2018

Cred ca acest film va fi animeul anului 2009 dupa ce am vazut trailerul la cinema prin noiembrie 2008 cred ca inainte de incepere filmului Madagascar 2, dar sincer nu m-a impresionat prea mult poate si pentru ca nu l-am urmarit cu atentie apoi l-am vazut si la Bolt can am fost l cinema si mi-a atras enorm atentie abia astept sa vad inca un anime 3D

2 3

Amareto

08.09.2018

din pacate nu e chiar filmul anului dar asta nu inseamna ca nu e destul de bun ...cel putin pt genul anime pentru ca sa recunoastem scenariul e foarte slabut ...nu e un film care sa plictiseasca dar nici nu razi in hohote personajele sunt prea putin conturate ...lipseste ceva poate diversitatea ? Oricum ramane o productie interesanta care merita vazut .

7 5

anca28

08.09.2018