Romantic, Dramă (United States of America)

Brad Silberling

Brad Silberling

Punch Productions, Touchstone Pictures, Hyde Park Entertainment, Reveal Entertainment, Gran Via

9 Septembrie 2002

23 Iunie 2021

Actiunea filmului are loc in anii 70 in Massachusetts. Joe Nast este distrus dupa ce logodnica sa moare pe neasteptate. El se muta impreuna cu parintii, Ben si Jojo, in timp ce incearca sa anuleze toate planurile si detaliile de nunta pe care le facuse. In timp ce incerca sa anuleze invitatiile de nunta trimise prin posta, Joe o intalneste pe Bertie, al carei prieten a murit in razboiul din Vietnam. Chiar daca se intelege foarte bine cu parintii fostei sale logodnice, Joe se indragosteste de Bertie.

SSnapie

08.09.2018

Distributia este geniala. Datorita ei, filmul, dupa parerea mea, isi atinge scopul. Si scopul este acela de a expune o innamolire in tragic, la inceput prin neconcepere, nerealizarea faptului ca cineva nu mai este, aparand comicul, ciudat dealtfel in astfel de situatii, dar totodata si prin incercarea prea intensa de a uita de tragedie, de a se minti pe sine insusi ca totul este ok. Sunt expuse de asemenea si unele momente de scurta nebunie cauzata de durerea interiorizata, expuse perfect de catre actori. Socul se citeste pe fata lui Jake Gyllenhaal care tot timpul este parca atemporal si aspatial, cu gandul in alta parte, si cam tacut. Un film, dupa mine, deosebit.

2 1

andeeea

08.09.2018

In final iti dai seama ca totusi filmul merita vazut, are o poveste de spus. E un film de dragoste dar mai mult de constientizare a pierderii si de invatare a unui nou mod de viata fara o persoana atat de importanta in viata ta. Joe este un baiat bun insa mereu in alta lume.

0 1

andystarx

08.09.2018