Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Wes Anderson

Wes Anderson, Roman Coppola

Focus Features, Scott Rudin Productions, Indian Paintbrush, American Empirical Pictures, Moonrise

24 Mai 2012

8 Iulie 2020

<p>Un băiat şi o fată care trăiesc pe coasta unei insule din New England se cunosc la şcoală, se plac şi încep să-şi trimită bileţele, scrise cu creioane colorate, în care plănuiesc să fugă de acasă.  Povestea se întâmplă în anii 1960, într-un fel de tabără de cercetaşi unde copii sunt instruiţi. După dispriţia tinerilor mai multe grupuri de localnici se mobilizează să-i caute. Oraşul e întors cu susul în jos de căutările conduse de şerif (Bruce Willis), dar deranjul care se petrece nu e neapărat un lucru rău. </p><p> </p>

McLaud

08.09.2018

un film interesant.. arata dragostea dintre doi copii. merita vazut .

1 2

08.09.2018

Moonrise Kindom este un film foarte relaxant cu o poveste(de dragoste)interesanta si plina de aventuri. Acest film este regizat de Wes Anderson iar acest lucru se vede in fiecare cadru,in fiecare personaj si mai ales in distributie.Pentru acest film regizorul a ales din nou sa lucreze cu Bill Murray sau Jason Schwartzman.Pe langa cei doi in acest film mai apar si alte nume foarte sonore:Edward Norton,Bruce Willis,Tilda Swinton sau Frances McDormand. Moonrise Kingdom este un film mai ciudat insa este un film foarte bun,drept dovada si aparitia in IMDB Top 250.Recomand acest film mai ales celor care au mai vazut filme regizate de Wes Anderson.

2 1

mihaelatb

08.09.2018

Chiar daca sunt contra curentului, eu nu pot spune ca mi-a placut filmul, nu ! probabil ca nu gust acest tip de umor. Este un film american facut pentru americani, care inteleg aceste stupide tabere de cercetasi, care se amuza de ridicolul punerii in scena a unor scene biblice, care accepta explicatia sarutului frantuzesc la doi copii de 10-12 ani. Nu am inteles prezenta lui Bill Murray, caci nu a putut arata nimic din talentul sau, rolul nu i-a oferit aceasta sansa, iar rolurile din Scrooged sau Groundhog Day, raman in amintire. Cat despre Bruce Willis, mi-a adus aminte de Death Becomes Her, doar fizic vorbind, caci nici rolul sau nu m-a impresionat.

6 6