Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Roger Michell

Aline Brosh McKenna

Goldcrest Pictures, Bad Robot

10 Noiembrie 2010

18 Martie 2011

Becky Fuller este o tanara si ambitioasa producatoare de televiziune, concediata de la un post local de stiri, care accepta provocarea noului sef Jerry Barnes de a revitaliza matinalul "Daybreak", ale carui ratinguri sunt extrem de scazute. Desi are suficiente probleme incercand sa ascunda relatia amoroasa cu producatorul Adam Bennett, Becky se confrunta cu obstacole aparent insurmontabile atunci cand il angajeaza la emisiune pe Mike Pomeroy, un prezentator de stiri cu o cariera stralucita in spate, care a demisionat de la precedentul serviciu pentru ca era nemultumit de formatul programului pe care il modera. Intrucat "Daybreak" are ca subiecte principale moda, meteo sau barfele despre vedete, este lesne de inteles ca Mike Pomeroy refuza sa prezinte asemenea frivolitati, spre deosebire de co-prezentatoarea lui Colleen Peck, o fosta regina a frumusetii careia ii place formatul emisiunii. Pe masura ce Mike si Colleen se ironizeaza si se dueleaza in culise si in direct pe micul ecran, Becky Fuller trebuie sa gaseasca solutii pentru a-si salva matinalul, cariera, reputatia si idila cu Adam Bennett.

Skyline

08.09.2018

Am vazut filmul si se merita cu adevarat. Este o comedie de calitate la care razi cu lacrimi la unele faze, insa are si secvente emotionante care echilibreaza filmul. Actorii au jucat foarte bine. Filmul prezinta lumea televiziunii,bazand-se pe specatacolul din spatele camerei ,pregatirile intregii echipe care seamana precum o orchestra dirijata de un producator executiv . De asemenea, filmul prezinta cat de departe merg televiziunile pentru a avea rating ,iar aceste secvente fac de fapt deliciul filmlui.

2 2

optimus.prime

08.09.2018

Am mai vazut un rol asemanator la Harrison Ford ... m sa-l vad si am sa-mi dau cu parerea despre film. Sper sa sparga plictiseala.bft.

1 4

roxana.carmen

08.09.2018

Nu pot sa zic ca nu am ras si nu m-am bucurat de fiecare secventa si de fiecare grimasa a lui Harrison Ford. Cu toate astea, m-am cam saturat de femei workaholic-e care realizeaza in final ca exista si alte lucruri in viata. Dupa 90 de minute de alergat pe tocuri prin tot New York-ul pentru a resuscita o emisiune cazuta de mult in plasele mediocritatii televizate, personajul lui Rachel McAdams hotaraste ca marea promovare care i se ofera ar lipsi-o de la bucuria de a lucra cu un jurnalist egocentrist aflat la finele carierei si o 'diva-wannabe' imbatranita de 30 de ani de matinale... Morala: ai grija ce-ti doresti!

8 4