Dead Men Don't Wear Plaid

Comedie, Mister (United States of America)

Carl Reiner

Universal Pictures, Aspen Film Society

21 Mai 1982

1 Decembrie 2020

Juliet Forrest este convinsã cã moartea tatãlui sãu - care s-a prãbusit cu masina în munti, n-a fost un accident. Tatãl sãu, un savant renumit, lucra la o retetã secretã de brânzã. Ca sã doveadeascã asasinatul, ea îl angajeazã pe detectivul particular Rigby Reardon. Acesta gãseste o listã cu nume de bãrbati si femei, care sunt "prietenii si dusmanii Carlottei". Cãutându-i pe cei de pe listã, Rigby intrã în contact cu tot felul de oameni ciudati. <br />

Juristul

08.09.2018

Rigby (Steve Martin) este un detectiv de mana a doua, platit foarte prost care isi petrece timpul stand in biroul lui si asteptand sa se intample ceva. Intr-o zi, usa biroului lui este deschisa de o doamna voluptuoasa pe nume Juliet Forrest (Rachel Ward) care lesina atunci cand ochii ii cad pe un ziar pe carui prima pagina este anuntata moartea tatalui ei intr-un accident de masina. Juliet este convinsa ca tatal ei a fost asasinat si ii ofera lui Rigby 200 de dolari pentru a investiga acest caz. In timp ce scotocea prin biroului domnului Forrest, detectivul da peste o lista intitlulata "Prietenii si dusmanii domnului Carlotta". Cei doi se afunda puternic in ancheta si descopera tot felul de intamplari si oameni care pe de o parte ii uimesc peste masura si pe de alta parte ii intristeaza.Steve Martin,joaca magistral rolul detectivul asa zis aiurit,dar de o rara frofunzime in analizarea amanuntelor fara importanta la prima vedere,dar care de fapt sunt esenta reusitei sale.Un Columbo modern.

1 0

08.09.2018

L-am vazut acum vreo doua zile doar, la televizor si m-a uimit maniera realizarii lui. Un colaj care incorporează clipuri din 19 filme de epocă constituindu-se intr-un film omagiu adus genului de film noir, filmelor polițiste din anii 1940 si actorilor acelor vremuri : Ingrid Bergman, Humphrey Bogart, James Cagney, Joan Crawford, Bette Davis, Brian Donlevy, Kirk Douglas, Ava Gardner, Cary Grant, Alan Ladd, Veronica Lake, Burt Lancaster, Charles Laughton, Fred MacMurray , Ray Milland, Edmund O'Brien, Vincent Price, Barbara Stanwyck, și Lana Turner..O comedie-mister in regia lui Carl Reiner, cu Steve Martin exceptional .

0 0

Dragos_87

08.09.2018

Un film deosebit si pe care de mult imi doream sa il vad.O interpretare foarte reusita a lui Steve Martin care se descurca foarte bine.Acest film este o combinatie intre thriller si comedie cu mici tente de investigatie intr-un caz de crima.Desi ma asteptam sa vad mai mult,filmul nu dezamageste si merita o vizionare!

0 0