Dramă, Comedie, Romantic (Soviet Union)

Vladimir Menshov

Valentin Chernykh, Vladimir Menshov

Mosfilm

11 Februarie 1980

22 Octombrie 2020

<p><strong>    Moscova nu crede in lacrimi, </strong>dar crede in ambitie, in perseverenta, in reusita. Katia lucreaza intr-o fabrica, alaturi de prietenele ei, fiind reprezentanta tipica a tineretului comunist muncitoresc. Intr-o zi este intervievata de o echipa a televiziunii, chiar la locul de munca. Personalitatea ei puternica transpare din cuvintele transante si sincere, pe care le spune in direct. Astfel este remarcata de chipesul cameraman.</p><p>    Dar destinul nu e atat de liniar si armonios, cum poate ar merita o femeie ca ea. Anii trec, lacrimile se usuca, Katerina se maturizeaza...dar se bucura si de viata, care-i ofera si surprize placute. Alexandra e una din ele. E seara tarziu, gandurile ei se pierd in visare in timpul lecturii, iar trenul o poarta agale spre casa.Privirea ii este retinuta de o pereche de incaltari pline de noroi. Privelistea o dezgusta."Da, nici eu nu sunt mandru de pantofii mei", aproba posesorul.Katia stie insa prea bine ca aspectul fizic momentan, nu e definitoriu pentru o persoana.Ea insasi vine de la tara si e imbracata simplu, neelegant. </p><p>Conversatia lor e placuta si amuzanta, dar Katerina are principii ferme in privinta necunoscutilor. Intotdeauna apare soarele si curcubeul poate, dupa o ploaie torentiala? Odata ce devii stapanul propriei tale vietii, mai poti face compromisuri? Un film memorabil, care atinge multe coarde sensibile, un punct de referinta in cinematografia ruseasca si cu siguranta, in preferintele multor spectatori.</p>

Incoruptibilul

08.09.2018

Dacă vă e dor de o melodramă de calitate, puteţi alege reuşita “sovietică” de Oscar . Moscova nu crede în lacrimi a fost un adevărat film “de dezgheţ” în URSS. O poveste despre ambiţie, optimism şi soartă, având în centru trei femei de provincie venite să reuşească în marea capitală.

6 0

mihaelatb

08.09.2018

unu; din filmele preferate ,batalov face un rol de exceptie,ca de obicei

1 1

Raya

08.09.2018

Cata simplitate si cata eleganta in jocul actorilor, in scenariu si in modul de transpunere al acestuia pe pelicula.Ce placere pentru specatator! Cam putin doar un Oscar! Aleksey Batalov a fost o revelatie pentru mine.Multe vedete care depasiera 30 de ani declarau ca este filmul lor preferat, unele cunostinte de ale mele se extaziau doar cand pronuntam numele acestuia.Surprinzator...nu au exagerat niciunii, e un fim care chiar merita vazut,care nu-ti va lasa semne de intrebare, nevoia de retus, ci doar un zambet multumit si o lista cu preferinte de completat.

10 0