Mother's Day

Crimă, Dramă, Horror, Thriller (United States of America)

Darren Lynn Bousman

LightTower Entertainment, Widget Films, Sierra/Affinity, Rat Entertainment, The Genre Co., Troma Entertainment

23 Septembrie 2010

24 Iunie 2021

<p>Obiceiurile proaste ale unei familii de sadici se extind dincolo de intimitatea căminului lor. După ce, cu ani în urmă, când copiii erau mici, familia îşi petrecea timpul făcând tot felul de mărşăvii, membrii clanului se întorc în fosta locuinţă, de care îi leagă amintiri macabre. De data aceasta revenirea "acasă" înseamnă că familia se va distra terorizându-i pe noii locatari ai casei şi pe musafirii acestora.</p><p> </p>

mirceaminciunaavatar

08.09.2018

um film plictisitor... am privit si era numai batai, torturi si singe...o data, neavind ce face, se poate de privit....

3 9

Lucass19

08.09.2018

Darren Lynn Bousman ne-a incantat cu cateva filme din seria Saw si isi continua munca in aceeasi masura cu un horror/thriller cu un subiect interesant,bine realizat care incepe in forta,decurgand progresiv pana spre final,cu sange si brutalitate suficienta..tensiunea si supansul nu lipsesc,coloana sonora completand in totalitate atmosfera filmului..pana nu demult filmele horror bune cam lipseau cu desavasire dar se pare ca acum recupereaza din timpul pierdut.

1 2

radu08

08.09.2018

Filmul asta ma captivat de la inceput pana la sfarsit.Povestea si imaginile sunt foarte dure si sadice,iar personajele sunt torturate psihic si fizic de la inceput pana la sfarsit.E foarte brutal si crud si nu cred ca oricine s-ar putea uita la el......sau daca se uita si e mai slab de inger,s-ar putea sa aiba psihicul dereglat cateva zile.Mi-a placut si sigur ma voi mai uita la el.

1 0