Dl. și D-na. Smith

Mr. & Mrs. Smith

Comedie, Romantic (United States of America)

Alfred Hitchcock

RKO Radio Pictures

11 August 2020

<p>Cuplul central al filmului este constituit din Ann și David , o familie aparent perfectă . Viața lor se întoarce complet pe dos atunci când află că actele lor de mariaj nu sunt recunoscute legal, iar ei au trait în toți acești ani într-un miraj ! După ce David amână nunta "legală" pentru așa-zise lucruri mai importante , Ann îl părăsește . Nemaigăsind nimic bun în viață după plecarea acesteia , David pornește o luptă de recucerire a fostei sale soții . Însă aceasta parcă nu mai găsește nimic interesant la David și la viața de familie...</p>

Raya

08.09.2018

Dl.şi D-na Cutare...două persoane cu defecte şi calităţi, dar care chiar par făcuţi unul pentru altul...Cam trasă de păr schimbarea bruscă a preudo-soţului cu prietenul său bun, cam răsfăţată şi prea exagerată în ambiţia sa Ann şi admirabil personaj David. Lombard e frumoasă, Montgomery e veridic, filmul de duzină...

4 7

08.09.2018

initial am crezut ca e un film dupa care s-a inspirat filmul cu jolie si pitt dar m-am inselat; filmul e o comedie spumoasa asa cum din pacate nu se mai face; vazand filmul mi-am amintit ca am citit undeva ca un rege englez inchidea in turnul londrei toate cuplurile care vroiai sa se desparta timp de doua saptamani, abia dupa ce treceau cele doua saptamani si cei doi nu se impacau se pronunta divortul; mi-a placut mult regula celor doi, daca se certau nu mai ieseau din camera pana nu se impacau, asta insemna determinare din partea amandorora de a mentine relatia; replici ce starnesc comicul, actori ce se implica total in rolurile lor; o comedie ce oricand poate fi vizionata, dincole de amuzament ai ce invata din ea.

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

o comedie romantica tipica acelor vremuri , atat de frumoasa in desfasurare dar mai ales in atmosfera , care lipseste cu desavarsire filmelor din ziua de azi ! actorii , cu totii monumentali , reusind niste personaje atat de naturale , de fine , intr-un cuvant : carismatice , iar ritmul a fost unul excelent , plin de tot felul de tatonari intre protagonisti , poante care mai de care mai buclucase si mai disperate ... parca nu iti vine sa crezi ca mintea lui Alfred Hitchcock a scos asa ceva la lumina ! de vazut cu placere . nota 9 cu felicitari .

1 6