Dl. Smith merge la Washington

Mr. Smith Goes to Washington

Comedie, Dramă (United States of America)

Frank Capra

Columbia Pictures

17 Mai 2021

<p>Guvernatorul unui stat se vede in situatia de a alege un nou candidat pentru senatul Statelor Unite. Exista presiuni din toate partile dar mai ales din partea lui Jim Taylor- om de afaceri si magnat al presei locale, care trage toate sforile. La sugestia copiilor guvernatorului, este ales Jefferson Smith- un idealist patriot si naiv care poate fi manipulat usor. Acesta merge la Washington pentru noul post dar imediat cade victima speculatiilor din presa. Pentru a-l tine ocupat, senatorul Joseph Paine ii sugereaza un proiect de lege la care Jeff este ajutat de secretara sa Clarissa Saunders, acesta explicandu-i toate detaliile legate de activitatea Senatului.</p><p>Insa proiectul sau implica un teren de care sunt interesati in secret Jim Taylor si senatorul Paine si acestia incep sa-l discrediteze pe Jeff pentru a-i stopa actiunile. Intre timp Clarissa isi da seama de onestitatea sa si, indragostita de Jeff, incepe sa-l ajute sa lupte pentru idealurile sale. Jeff vine la Senat si tine un discurs record in timp ce inamicii sai cauta modalitati de a-l darama dar in cele din urma tensiunea prea mare il face pe senatorul Paine sa recunoasca adevarul si sa restabileasca dreptatea.</p>

harpo

08.09.2018

Chiar de nu imi este drag James Stewart este unul dintre ci mai buni actori all times. Frank Capra imi place si e si un regizor foarte bun. vedeti filmul

0 2

alextreme93

08.09.2018

Absolut splendid filmul!Scenariul este de cea mai inalta calitate.Personajul lui James Stewart(Jefferson Smith)emana incredere,curaj si faptul de a lupta ptr.o cauza nobila.James Stewart face un rol de zile mari,secondat regeste de catre ceilalti actori(Jean Arthur,Claude Rains,Tim Mitchell).Mr.Smith Goes To Washington este cel mai bun film regizat de catre Frank Capra si este o adevarata capodopera.Trebuie vazut!

2 2

rubben

08.09.2018