Dramă, Comedie, Romantic (India)

Kunal Kohli

Aditya Chopra, Kunal Kohli

Yash Raj Films

8 August 2002

1 Martie 2021

Raj, Tina si Pooja sunt prieteni din copilarie. Raj pleaca de mic cu familia in Londra. La plecare Raj si Pooja isi promit sa tina in continuare legatura prin internet. Raj ajunge in Londra si ii trimite mail Poojei insa Pooja un are chef sa ii raspunda si Tina ii raspunde lui Raj la mailuri dandu-se drept Pooja multi ani. Anii trec, ei devin maturi,se indragostesc unul de altul iar Raj anunta ca vine inapoi acasa pentru 2 saptamani. Tina o roaga pe Pooja sa un ii zica lui Raj ca el a vorbit in toti acesti ani cu ea. Sa il las esa creada in continuare ca a vorbit cu Pooja. Raj ajunge in India, isi petrece timpul cu Pooja,se imprieteneste cu Tina. Pooja se indragosteste de el si se logodesc. Raj pleaca cu munca inapoi in Londra pentru cateva zile si in acele zile Tina merge si ea in Londra pentru a se inscrie la universitate. Raj si Tina se cunosc mai bine in acele zile, Raj pune total cap la cap si isi da seama ca fata cu care a vorbit el atatia ani pe net e de fapt Tina si un Pooja. Raj si Tina isi dau seama ca se iubesc insa e pera tarziu deoarece Raj urmeaza sa se insoare cu Pooja. Vor reusi oare sa isi salveze iubirea?

kirara

08.09.2018

Un film cu desavarsire menit pentru cei care inteleg viata cu bune dar mai ales cu grele...in acest film se regaseste o parte din noi toti,o incredere oarba in ceea ce numim iubire..iubire in toate formele din lume ..ca iubire..love...amour....piare.... dar ceea ce putine iubire au este prietenia,aceea temelie fundamentala o oricarei relatii..filmul prezinta ceea ce noi toti ne dorim,o iubire a noastra cu sufletul nostru pereche,o iubire ce nu poate fi intainata de nimeni si nimic,nici chiar de zei...tot ceea ce ne mai putem dori este rabdare..rabdarea de a suporta chinul vietii pana la gasirea adevaratei iubirii.nas putea ilustra in putine cuvinte ideile filmului,singurul lucru ce il pot spune este sa speram,ti,pul trece..dar totusi avem speranta "God knows since when you're in my heart Since I'm there you've been with me" salaame....

2 0

KhushiBetty

08.09.2018