Mukti

Raj Tilak

14 August 1977

15 Mai 2021

AsterX

08.09.2018

ca de obicei nu am timp de comentarii...voi face in curand unul frumos si as vrea sa adaug si descrierea pe scurt a acestui film numai ca adminule nu inteleg de ce nu le afisezi. am mai facut descrieri frumoase si ori nu le-ai afisat ori au ramas la comentarii.eu nu sunt din cei multi care intra aici sa-si dea cu parerea. eu sunt dintre cei care iubesc aceste filme rare de toate genurile care cau ta sa le aiba le gaseste si le da si altora. eu editez si traduc filme si cand zic ceva stiu pe ce ma bazez. cand zic ca am un film il am.eu vorbesc doar de filmele care le am nu de cele vazute la cinema. nu am nevoie de rangurile dtale ca nu-mi tin de cald.numai ca nu ma ocup de piraterie. deci cei care le vor nu-i cunosc si nu le pot da decat anumite indicii de unde sa le ia chiar cumpere. revenind: Mukti dupa indelungate cercetari s-ar traduce corect "iertare" .prin dragostea cu care a crescut-o pe Pinky tatal adoptiv si-a izbavit sufletul....cam asta e mesajul filmului pe scurt...din pacate nu am gasit textele in engleza a cantecelor sa le traduc. cu dictionare n-am reusit decat pe jumate sa le descifrez dar am tradus superb acest film din eng care il am un orig. dvd9 de la Bollyood remasterizat. voi reveni!

2 1

AsterX

08.09.2018

pot spune ca ma ocup de sincronizarea acestui film?linie cu linie?am dvd9 orig. si-l pot da cui doreste.sa dea p.m. nu-mi pot lasa adresa de mail aici si nu fac afaceri. l-am tradus cu migala si a iesit ceva de vis. e un film nemuritor pe care multi il vor nu-i asa?are 1100 de linii din care am sinc. la secunda 100 si continui. e un chin!altfel nu se poate.daca fac o descriere o s-o lasati aici?vreau sa ajut la acest site nu vreau nimic altceva dar macar descrierea lasati-mi-o!nu putem face reclame stiu. dar pot oferi in particular gratis prietenilor filmele care nu le gasesc!admin daca ti le-as da dtale ar fi o solutie?le-as pune undeva anume sau numai dta imi stii adresa dar e chestia ca nu stim cu cine vb si cui dam filmele nu?nu vreau conflict cu legea dar cum sa-i ajut pe cei care le vor? m-ar interesa de ex cum se cheama original "Tribunalul II'. era un film indian de prin '80. cu Dara Singh parca Amitabh Bachan si Darmendhra.le pot face rost dar daca nu stiu care e den. e greu ca sunt multe. m-am decis sa ma dedic traducerii acestor filme vechi indiene de succes. am multe si numai remast. in orig.Vndana, Calul Alb, O floare si doi gradinari. toate.si traduse bineinteles impecabil.

0 0

AsterX

08.09.2018

las-o admin! iat-o si aici. voi reveni cu poze si postere superbe! asadar: Kailash Sharma găsit vinovat de molestarea sexuală a lui Shanno si uciderea lui Dheeraj Kumar Verma este condamnat la spânzuratoare de instanta de judecata din Jammu & Kashmir. După ce ambele recursuri adresate, atât instantei locale cat si Curtii Supreme esueaza, el ii cere sotiei sale, Seema, sa paraseasca orasul impreuna cu fiica lor Pinky si sa se stabileasca în alta parte. Seema si Pinky se muta in Bombay, unde obtine o slujba la un atelier de confectii pentru a-si castiga existenta. Ea se împrieteneste cu vecinul lor, Ratan si amandoi se căsătoresc. 14 ani mai târziu Pinky a crescut si are un iubit, pe Vikram, cu care vrea să se căsătorească. Între timp, Kailash, care este încă în viată si caruia pedeapsa i-a fost schimbata in închisoare pe viată, pleaca la Bombay unde continua sa-si caute familia. După ce le găseste, decide să nu intervină în viata lor, deoarece acestea par a fi fericite. Dar când Seema afla, ea se duce să-l întâlnească în secret - o vizită care va declansa un lant de evenimente ce le va schimba brutal viata pentru totdeauna.

0 0