My Big Fat Greek Wedding

Comedie, Dramă, Romantic (Canada, United States of America)

Joel Zwick

Ontario Film Development Corporation, Gold Circle Films, HBO, MPH Entertainment Productions, Playtone

22 Februarie 2002

14 Mai 2021

Toata familia Portokalos este ingrijorata pentru Toula. Ea este inca nemaritata la 30 de ani, lucreaza la "Dancing Zorba", zilele ei sunt monotone si plictisitoare, ca si parul, hainele si atitudinea sa. Toula refuza oferta tatalui de a merge in Grecia pentru a-si cauta un sot, insa da cu ochii de un frumos strain ce abia o baga in seama. Mai tarziu, Ian Miller ii cere o intalnire si in curand se indragostesc. Toula nu stie ce-l va supara mai tare pe tatal sau, faptul ca Ian este "un strain" sau ca Ian este vegetarian. Nimic nu mai conteaza de vreme ce el o cere in casatorie...

crazy_bloggera

08.09.2018

O comedie extraodinara care a avut continuarea si intr-un serial de televiziune.

1 8

sinradu

08.09.2018

Am fost mai mult decît reticent în a vedea filmul de faţă, o dată pentru că titlul, tîmpiţel, te trimite cu gîndul la comediile infantile ce se tot fac după 2000, iar a doua oară, ei bine, deoarece actorii nu-mi spuneau nimic - sau nimic bun. Dar uite că am ajuns să văd filmul, să îmi placă şi să îmi dau seama că titlul, aşa tîmpiţel cum este, totuşi se potriveşte bine. Mi-a plăcut pentru situaţiile stînjenitoare, pentru lipsa gagurilor proaste, pentru urîţenia primară a Toulei, care ajungea să o înfrumuseţeze, pentru încercarea de naturaleţe în jocul actorilor şi în atmosferă. Pentru că am făcut paralela cu căsătoria dintre o persoană catolică şi una ortodoxă din România şi am văzut foarte multe similitudini. Nu mi-au plăcut o serie de omisiuni sau adăugiri (lipsa spartului de farfurii şi pahare, pe care am întîlnit-o la orice petrecere cu iz grecesc, faptul că în biserică ortodoxă se cînta Marşul nupţial, lipsa naşilor din biserică), dar nimic peste care să nu se poată trece. În opinia mea, este un film potrivit de văzut într-o seară de sfîrşit de săptămînă, cu cei apropiaţi.

5 3

cartim

08.09.2018

O comedie reusita care abunda cu momente de stanjeneala, penibile dar comice , linistea este considerate a fi ceva dubios, bolnavicios, galagia in care nu se intelege om cu persoana era considerata ca fiind ceva normal, ideea ca “barbatul este capul iar femeia este gatul”, manipularea unui sot ce se crede atostiutor, accentual grecesc sunt doar cateva din ingredientele care fac din acest film o comedie reusita, pe care o putem urmari cu placere.

2 2