Verisoara mea Rachel

My Cousin Rachel

Mister, Romantic, Dramă (United States of America)

Henry Koster, Eric Darnell, Tom McGrath

20th Century Fox

23 Noiembrie 2020

Philip Ashley a fost crescut de varul sau Ambrose, caruia ii este foarte devotat. Atunci cand acesta se plimba prin Italia din cauza unor probleme de sanatate, o intalneste pe Rachel de care se indragosteste, iar in cele din urma se casatoresc. Totusi, dupa o perioada de timp Philip afla ca Ambrose a murit, iar acesta este convins ca a fost omorat de catre Rachel pentru a mosteni averea varului sau. Dar cand Philip o intalneste pe Rachel, se indragosteste de ea. Cu toate acestea, Philip o banuieste in continuare de crima, nu stie care sunt intentiile ei, nici daca va fi el urmatoarea victima…

kachi

08.09.2018

Un film aproape uitat de toţi,pe care mi-a facut placere sa-l revad dupa mai bine de 20 de ani.Nu stiu daca aceasta ecranizare a unui roman celebru ,a fost una reusita sau nu,atîta timp cît nu exista prea multe (am inteles ca mai este una din 1983,parca...),pot sa spun doar ca atunci cînd l-am vazut pentru prima oară (cam prin 1985,daca nu mă însel...),m-a impresionat foarte mult. Acum,dupa ce l-am revăzut,mi-a creeat o cu totul alta părere,mult mai critica,dar am apreciat interpretarea Oliviei de Havilland,in special,care s-a apropiat foarte mult de personajul autoarei Daphne du Maurier. Este un film care,dupa parerea mea merita vazut !

1 0

Raluca92

08.09.2018

My Cousin Rachel este un film superb! Richard Burton impreuna cu Olivia de Havilland joaca exceptional...Filmul este bazat pe cartea cu acelasi nume scrisa de Daphne du Maurier si este un film reusit... Merita vazut! Nota 10!

1 0

Claudia_clau

08.09.2018

O buna adaptare,dupa parerea mea, a romanului Verisoara mea Rachel de Daphne du Maurier.Confera senzatia aceea de a se fi potrivit imaginea personajelor, pe care ne-o conturam prin intermediul cartii, cu actorii alesi in aceste roluri.Povestea putin modificata este totusi o poveste clasica,impresionanta.

0 0