My Girl 2

Comedie, Dramă, Familie, Romantic (United States of America)

Howard Zieff

Columbia Pictures, Imagine Entertainment

11 Februarie 1994

27 Septembrie 2020

'' My Girl 2 '' este un film de dragoste , dramă , familie , comedie regizat de Howard Zieff după un scenariu al lui Brian Grazer şi David T, Friendly . Filmul a fost lansat în anii 1994 de către Columbia Pictures în United States . Este un sequel al filmului din anii 1991 ''My Girl '' . Povestea se petrece în anii 1974 şi o are ca eroină principală pe Vada Sultenfuss fiica lui Harry Sultenfuss care călătorea la Los Angeles , California în vacanţa de primăvară pentru a afla mai multe lucruri despre mama sa biologică care era decedată . Tată lui Vada , Harry , era căsătorit cu Shelley DeVoto care era însărcinată . Unchiul ei locuia la Los Angeles . Bunica murise . Vada trebuia să facă un eseu cu cineva pe care ea îl admira foarte mult şi-şi alege ca subiect pe mama ei dar îşi dă seama foarte repede că ştia foarte puţine lucruri despre ea . Obţine acordul tatălui ei de a merge la Los Angeles să stea cu unchiul ei unde avea să facă mai multe cercetări cu privire la mama ei . Ajungând la Los Angele , Vada , se trezeşte sub protecţia lui Nick , fiul prietenei lui Phil care la prima vedere părea foarte supărat că fusese forţat să protejeze o puştoaică . În scurt timp însă acesta se implică foarte mult în cercetările fetei .

SosetaVesela

08.09.2018

chiar nu inteleg de ce are nota asa mica,mie mi-a placut foarte mult filmul,chiar mai mult decat prima parte.e foarte frumos,chiar daca e mai mult pentru copii,e unul din preferatele mele.