My Girl

Comedie, Dramă (United States of America)

Howard Zieff

Columbia Pictures, Imagine Entertainment

27 Noiembrie 1991

28 Noiembrie 2020

<p align="left">Vada Sultenfuss este o fata de 11 ani care traieste impreuna cu tatal sau dupa moartea mamei.Deoarece tatal sau conduce o firma de pompe funebre Vada ajunge sa fie obsedata de moarte.Cel mai bun prieten al ei si dealtfel singurul, este Thomas J. Sennett care este  alergic aproape la orice.Vada este indragostita de profesorul sau de literatura si deoarece vroia sa il impresioneze s-a inscris la cursurile de vara.Cand tatal sau angajeaza o artista in make-up,Sally,de care ulterior se indragoseste,Vada va fi devastata si va face tot ce ii sta in putinta pentru a-i desparti.Acest film ii are ca protagonisti in rolurile principale pe Macaulay Culkin , Dan Aykroyd  , Anna Chlumsky si Jamie Lee Curtis</p>

dienutza.cool

08.09.2018

acest film poate fi vizionat shi de copii este o comedie , este vorba despre o fetita care isi pierduse mama shi tatal ei trebuia sa se recasatoreasca aceasta se descarca vorbindui celui mai bun prieten al ei . fata ii vazuse pe tatal ei shi pe aceea femeie kre trebuia sai ia locul mamei ei sarutunduse si sa gandit k ar putea si ea sa faca acest lucru cu cel mai bun prieten al ei. de aici vine si titlul filmului ,,primul sarut,, . Filmul are un sfarsit tragic , baieteul moare muscat de un stup de albine , aratand durerea fetei shi a parintilor ei. aces film merita vazut

0 6

crazy_bloggera

08.09.2018

E destul de profund scenariul filmului, si este bine pus in scena. Per total este unul bun, care te pune pe ganduri.

0 0

08.09.2018

Anna Chlumsky joacă rolul micuţei Vada, în vârstă de 11 ani, o fetiţă liniştită, care locuieşte împreună cu tatăl său, văduv, Harry Dultenfuss (Dan Aykroyd), antreprenor de pompe funebre al localităţii şi care îmbălsămează chiar în pivniţa casei sale corpurile ce urmează să fie înmormântarea. Vada se simte responsabilă de moartea mamei sale, care a pierit în timpul naşterii ei, şi trăieşte izolată emoţional într-o lume proprie, singurul ei prieten fiind un băiat din împrejurimi, Thomas J. Sennett (Macauly Culkin), un copil alergic şi fragil. Ca şi Vada, Harry este închis în el însuşi. Lucrurile se schimbă însă în momentul în care o în zonă îşi face apariţia Shelly DeVoto (Jamie Lee Curtis), care se angajează ca ajutor al antreprenorului de pompe funebre. Shelly şi Harry se îndrăgostesc unul de altul iar Vada se simţe ameninţată de prezenţa iubitei tatălui ei. Apoi însă, o tragedie personală o obligă peVada să spargă zidul emoţional în care s-a închis de atîta amar de vreme. Admirabil interpreta rolului Vada _plina de naturalete, farmec si talent

4 3