Dramă, Romantic (United States of America)

Bruce Joel Rubin

Bruce Joel Rubin

Zucker Brothers Productions, Capella Films, Columbia Pictures

12 Noiembrie 1993

25 Septembrie 2020

Viata ii ofera totul lui Bob Jones, care are o slujbe buna, o sotie nemaipomenita si asteapta primul lor copil. Dar totul se darama in jurul lui dupa ce este diagnosticat cu o boala incurabila care ii mai lasa doar cateva luni de trait. Asa ca realizeaza ca propriul copil nu va ajunge sa isi cunoasca tatal. Astfel, el decide sa faca o calatorie in care sa filmeze fiecare aspect al vietii sale pentru ca, in momentul in care copilul poate, sa faca in asa fel ca tatal sa fie cunoscut de copil.

crazy_bloggera

08.09.2018

L-am vazut acum cativa ani. M-a impresionat foarte mult sa il vad pe Michael Keaton jucand rolul unui om care afla ca mai are cel mult 5 luni de trait exact cand sotia lui este insarcinata cu primul lor copil. De aici inainte incepe sa faca un fel de casete educative pentru copilul lui cu cam toate sfaturile pe care ar putea sa i le dea in calitate de tata. Incepe sa se bucure de viata chiar cand afla ca mai are asa putin timp.

1 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film extraordinar , care se face foarte apreciat prin povestea delicata pe care o trateaza . Michael Keaton este nemaipomenit in acest rol , unul dintre cele mai bune pe care le-a facut vreodata . in afara de el , Nicole Kidman si Queen Latifah vin sa completeze distributia acestei drame incantatoare cu prestatiile lor , fara de care filmul ar fi fost mult mai slab ! nu credeam ca povestea poate fi atat de dramatica si de sensibila , asa ca pot spune ca filmul este o adevarata capodopera de gen , si o mare surprinza pentru privitor atunci cand nu se asteapta la nimic ! de la mine are nota 9 cu felicitari , si vi-l recomand tuturor , intrucat este un film la care nu se merita sa stai pe ganduri !

0 4

08.09.2018

Desi idea este veche...o intalnim inca dn 1973 cand in " Sunshine "(1973) mama, Kate Hayden (Cristina Raines este cea care urmeaza sa moara si inregistreaza...casete audio, scenariul fiind dupa un caz real , cel al scriitoarei Jacquelyn Helton (1951–1971) acest film impresioneaza prin originalitatea vorbitului in soapta cu camera de filmat careia Bob Jones ii incredinteaza din tainele demonstratiilor de relatie tata / fiu, testamentar.Michael Keaton si Nicole Kidman sunt tineri, frumosi si convingatori, filmul te induioseaza dar nu straluceste.

0 0