Comedie, Romantic (Greece, United States of America)

Donald Petrie

Mike Reiss

Fox Searchlight Pictures, 26 Films

6 Februarie 2009

5 Iunie 2009

<p align="justify">   Descurajata de lipsa de repere stabile in viata ei, o femeie de origine greco-americana pe nume Georgia practica profesia de ghid turistic si isi asuma complicata misiune de a insoti de-a lungul si de-a latul Greciei un grup pestrit de turisti americani, australieni si greci, care mai degraba ar cumpara un tricou decat sa invete cate ceva despre istoria si geografia acestei regiuni, incercand sa ii determine pe acestia sa aprecieze frumusetile idilice ale tarii ei natale. </p><p align="justify">   Intr-un grup in care ciocnirea de personalitati si culturi este la ordinea zilei, Georgia are impresia ca nimic nu decurge conform planului, situatia luand o turnura neasteptata atunci cand Irv Gordon o invata cum sa se distreze, cum sa se bucure de viata si cum sa-si redescopere latura romantica. Vazand ea insasi cu alti ochi minunatiile peisajului Greciei, Georgia descopera iubirea alaturi de ultima persoana asupra careia si-ar fi imaginat sa-si arunce privirea: tacutul si atragatorul sofer grec al autobuzului lor. </p>

davvidd

08.09.2018

da.....nota 9.6...... aici site-ul are o hiba pentru ca nu voteaza decat cei calora le place filmul..

1 3

Andrada39

08.09.2018

Am vazut filmul acum doua saptamani.Deconectant, as putea spune.Imi place tot ce tine de Grecia, asa ca muzica de pe fundal a fost ca cireasa de pe tort, pentru mine:).Putina istorie, dar multe site-uri arheologice, ceea ce e de retinut. Imi doream,la un moment dat, sa fiu eu printre cei ce filmasera acolo..Amuzant.Totul spontan.Filmul place, cu siguranta, celor care merg pur si simplu sa se binedispuna intr-o dupa amiaza torida.Eu ii dau un 9 curat.

6 6

EveMitzy

08.09.2018

Am fost ieri si l-am vazut si a fost ok. Adica mi-a palcut sincera sa fiu, ce pot spune. Subiectul in sine destul de rasuflat dar filmul comic si peisajele...superbe. Nota mea este 9. Se putea mai bine.

2 2