마이웨이

Dramă, Acțiune, Istoric, Război (South Korea)

Kang Je-gyu

CJ Entertainment, Directors, SK Planet

21 Decembrie 2011

20 Octombrie 2020

<p><span><span class="hps">Inspirat dintr-o</span><span class="hps"> poveste</span> <span class="hps">adevarata</span><span>.</span> </span><span><span class="hps">Jun Shik</span> <span class="hps">lucrează pentru</span> <span class="hps">ferma</span> <span class="hps">bunicului</span> prietenului său <span class="hps">Tatsuo</span><span>, în timp ce</span> <span class="hps">Coreea</span> <span class="hps">este</span> <span class="hps">colonizat</span>ă <span class="hps">de către Japonia. E</span><span class="hps">l</span> vizează să participe <span class="hps">la</span> <span class="hps">Jocurile Olimpice de</span> <span class="hps">la Tokyo</span> <span class="hps">ca</span> <span class="hps">alergător</span> <span class="hps">de maraton</span><span>.</span> <span class="hps">Tatsuo</span><span>, de asemenea,</span> <span class="hps">își propune să</span> <span class="hps">devină un</span> <span class="hps">alergător de maraton</span><span>,</span> <span class="hps">astfel încât</span> cei <span class="hps">doi</span> <span class="hps">ajung</span> <span class="hps">rivali</span><span>.</span> <span class="hps">Dar războiul</span> <span class="hps">izbucnește</span> <span class="hps">și amândoi</span> <span class="hps">sunt forțați</span> <span class="hps">să se înroleze</span> <span class="hps">în armată</span><span>.</span> <span class="hps">Tatsuo</span> <span class="hps">devine</span> ofiţer în armata japoneză</span><span><span>.</span> </span><span><span class="hps">Jun </span></span><span><span class="hps">Shik</span> <span class="hps">și</span> <span class="hps">Tatsuo</span> <span class="hps">sunt capturați</span> <span class="hps">de sovietici</span><span>.Scapă</span><span>, dar</span> <span class="hps">în curând</span> <span class="hps">sunt capturaţi</span> <span class="hps">de către</span> <span class="hps">germani</span> <span class="hps">și forțaţi</span> <span class="hps">să se despartă</span><span>.</span> <span class="hps">În 1944</span><span>,</span> <span class="hps">se întâlnesc din nou</span> în <span class="hps">Normandia.</span></span></p>

fenomenoromanesc

08.09.2018

Am urmarit acest film la recomandarea uni prieten,si chiar nu am avut asteptari atat de mari de la el.Pot spune insa cu sinceritate ca este un film extraordinar.Un film foarte bine realizat din punct de vedere vizual,cu niste efecte speciale perfecte,care iti gadila ochii intr-un mod foarte placut.Un film despre onoare,tragic,plin de dramatism si de multa actiune in acelasi timp.Jocul actoricesc este si el pur si simplu impecabil,personajele sunt foarte bine dezvoltate,iar replicile sunt si ele foarte bune.Un film memorabil,care isi are locul printre favoritele mele.Nota mea,10 din 10.Enjoy My Way!

2 0

mikutzoo

08.09.2018

fiind un film coreean sincer nu ma asteptam sa vad un film excelent, nota 10 fiind prea mica pentru el , va invit sa-l vizionati .

4 0

Cibola

08.09.2018

Un film dramatic bazat pe intamplari adevarate , care ne prezinta in esenta relatia dintre doi dusmani de moarte din anii celui de-Al Doilea Razboi Mondial in Asia : un coreean si un japonez ; chiar in mijlocul ororilor provocate de razboi bunatatea umana poate fi salvatoare cand soarta iti infrange mandria , rautatea si aroganta permitidu-ti sa supravietuiesti , cum , preluind identitatea celui pe care l-a urit tot timpul , si i-ai dorit moartea ; filmul este epic , lung , cu multe efecte speciale , spectaculoase pe alocuri ; nota 7 .

0 1