My Week with Marilyn

Dramă (United Kingdom)

Simon Curtis, Jean-François Richet

The Weinstein Company, BBC Films, Lip Sync Post, Trademark Films, UK Film Council

23 Noiembrie 2011

17 Februarie 2012

" My Week with Marilyn " spune povestea a doi actori, unul devenit legendar si altul aflat pe val . Filmul spune povestea lui Sir Laurence Olivier ( Kenneth Branagh ) si a lui Marilyn Monroe ( Michelle Williams ), povestea filmului " Printul si dansatoarea ", pe care Olivier l-a filmat in 1957 . <br /><br /> Un inalt regent regal al Carpathiei se indragosteste treptat de o dansatoare fara maniere . Amandoi trec prin fel de fel de probleme, pricinuite in mare parte de fiul regentului, conducatorul de drept al Carpathiei . Acesta planuieste o revolutie in tara natala pentru a-i indeparta influenta tatalui sau . Dansatoare ajunsa in preajma celor doi va incerca sa ii impace si sa fie impartiala, pana cand se va indragosti de inaltul regent . <br /><br /> Filmul a surprins prin alegerea lui Marilyn Monroe ca partenera a lui Laurence Olivier, dar acest lucru a contribuit si mai mult la contrastul personajelor .<br /><br /> Sir Laurence Olivier dovedeste cu aceasta pelicula geniul sau care se putea extinde din drama care l-a consacrat ( cel mai cunoscut interpret al pieselor lui William Shakespeare ) si peste domeniul comediei . <br /><br />

andrak

08.09.2018

Cred ca singurul motiv pentru care acest film s-a facut remarcat a fost insusi intriga acestuia, caci nici Michelle Williams si nici filmul in sine nu a reusit sa ma convinga, sau cel putin sa ma impresioneze prin actul artistic in sine. Filmul a fost ok, nu pot spune ca m-a plictisit. Singurul motiv pentru care poate aveam asteptari mai mari l-a reprezentat Marilyn Monroe si viata zdruncinata a acesteia, si poate din acest motiv ma asteptam la un film cu mai multe twist-uri. Totusi, sa nu uitam ca filmul reprezinta o frantura din realitate, pe care scenaristii si regizorii au dorit sa o redea asa cum a fost, sa imortalizeze acele file de poveste din cartea biografica a lui Colin Clark, unde a fost spusa initial povestea.

0 0

08.09.2018

un film mediocru si cam atat; nu m-a impresionat in nici un fel; nu mi-a relevat nimic nou; am citit niste articole in care actrita Michelle Williams era extrem de elogiata pentru performanta din acest film; sincer eu am vazut copii ale lui monroe mult mai bune decat ea, nu a reusit sa ii surprinda deloc faimoasa senzualitate, mi-a parut falsa, o copie destul de patetica as spune; nu am inteles inca prin ce s-a facut filmul remarcat pentru a-si merita nominalizarile la oscar; filmul merge vazut o data, dar nu impresioneaza prin nimic, nu iti ramane nici in memorie , nici in suflet.

3 5

08.09.2018

Un caz impresionant de " crede si nu cerceta".Atata timp cat "STEUA / DIVA "nu mai are dreptul la nici o viata privata, o saptamana in ochii publicului, fabricata sau nu, ii da o aureola actritei deznadajduite , ce in plina glorie, juca roluri care ii repugnau dar revistele ilustrate publicau in detaliu fericirea ei personala si conjugala.Dar, de obicei, Hollywoodul anuleaza viata personala a stelei, fabricandu-i alta,una mai calda, mai buna, mai fascinanta. Dar cum este genul meu de filme preferate, apreciez " icoana " sablon a unui idol preferat. M-a impresionat interpretarea Michellei Williams, extrem de pasionala, inteligenta, talentata!

8 1